معرفی سریال چینی عشق پنهان 2023 Hidden Love ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال چینی عشق پنهان از جدیدترین سریال های چینی سال 2023 است. در ادامه با معرفی سریال چینی عشق پنهان 2023 Hidden Love با فیگار همراه باشید.

سریال 2023 Hidden Love که در سال 2023 توسط لی چینگ جانگ در کشور چین ساخته شده است. در این سریال جذاب، بازیگران مشهور چینی مانند ژائو لوسی و چن ژیوان نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. داستان “Hidden Love” اقتباسی از رمانی با همین نام است.

ژانر سریال چینی عشق پنهان از نوع عاشقانه و کمدی است. همچنین زمان پخش سریال چینی عشق پنهان هر روز هفته از شبکه Youko  تلویزیون چین است که به مدت 45 دقیقه اکران می شود.

داستان سریال چینی عشق پنهان

معرفی سریال چینی عشق پنهان
زمان پخش سریال چینی عشق پنهان

معرفی سریال 2023 Hidden Love

نویسنده سریال “عشق پنهان” یا “Hidden Love” شن فیی شیان (Shen Fei Xian) می‌باشد. او مسئول نوشتن داستان و صحنه‌نامه‌های این سریال را بر عهده داشته است.

همچنین لی چینگ جونگ (Lee Ching Jung) به عنوان کارگردان این سریال فعالیت کرده است. او مسئول کارگردانی تمامی قسمت‌های “عشق پنهان” بوده و نقش مهمی در ساخت و اجرای این سریال داشته است.

برای خلاصه سریال چینی عشق پنهانباید بگوییم که داستان در مورد یک دختر و پسر است که احساسات عاشقانه به یکدیگر دارند. سانگ ژی به دوان جیا ژو، دوست برادر خود علاقه‌مند می‌شود، اما اختلاف سنی بین آنها پنج سال است. در گذشته، سانگ ژی و جیا ژو عاشق یکدیگر بودند، اما به دلیل مشکلاتی از هم جدا شدند.

بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، سانگ ژی وارد دانشگاه می‌شود و اتفاقاً دانشگاه او در شهری است که جیا ژو در آن زندگی می‌کند. آنها دوباره به هم نزدیک می‌شوند و با هم تعامل می‌کنند. در طول این تعاملات، احساسات عاشقانه آنها دوباره زنده می‌شود و آنها دوباره عاشق یکدیگر می‌شوند.

در این داستان، احتمالاً سانگ ژی و جیا ژو با چالش‌ها و موانعی روبرو خواهند شد که باید با آنها روبرو شوند و رابطه‌شان را مورد آزمایش قرار دهند. این داستان علاقه، روابط و رشد شخصیتی آنها را به تصویر می‌کشد و ممکن است با تغییرات و تحولات جذاب و پیچیده‌ای همراه باشد که در نهایت به رسیدن به عشق پایدار بین این دو نفر کمک می‌کند.

تعداد قسمت های سریال 2023 Hidden Love بیست و چهار قسمت 45 دقیقه ای است. این سریال جذاب برای اولین بار در آمریکا به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی 2021 ؛ به همراه مهم ترین های سال جدید

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق پنهان

معرفی سریال چینی عشق پنهان
هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان, معرفی سریال چینی عشق پنهان

بازیگران مشهور چینی مانند ژائو لوسی و چن ژیوان هنرپیشه های سریال چینی عشق پنهان هستند و با هنرنمایی جذابشان باعث بالا رفتن کیفیت این سریال دیدنی می شوند.

ژائو لوسی در نقش سانگ ژی در سریال عشق پنهان

معرفی سریال چینی عشق پنهان
معرفی سریال چینی عشق پنهان

ژائو لوسی (Zhao Lusi) یک بازیگر و خواننده چینی است که در چنگدو، استان سیچوان، چین متولد شد. او در سال 2017 با بازی در سریال عاشقانه “عاشقان دست نخورده” به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. شهرت و شناخت وی به خاطر نقش‌هایی است که در سریال‌های مشهوری حضور داشته است.

یکی از نقش‌های برجسته ژائو لوسی در سریال “عاشقانه ببر و رز” بود که در سال 2020 پخش شد. این نقش باعث شد تا وی جایزه بهترین بازیگر زن در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان را دریافت کند. همچنین، در همان سال، او جایزه “بازیگر تلویزیونی موفق سال” در جوایز ویدئو استار تنسنت را نیز دریافت کرد.

ژائو لوسی علاوه بر بازیگری، به عنوان یک خواننده نیز فعالیت می‌کند و چندین تک آهنگ منتشر کرده است. او همچنین آهنگ‌های تم برخی از سریال‌هایی که در آنها حضور داشته است را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی تاریخ + [2023 و تمام دوران]

 ژیوان چن در نقش دوان جیا ژو در سریال عشق پنهان

معرفی سریال چینی عشق پنهان
نقد سریال 2023 Hidden Love

ژیوان چن (Zheng Yuan Chang) یک بازیگر و خواننده چینی است که در تاریخ ۲۹ اکتبر ۱۹۹۶ در شنژن، چین به دنیا آمد. وی از سال ۲۰۱۷ به صورت حرفه‌ای در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند.

در مدت فعالیت حرفه‌ای خود، ژیوان چن در چندین آثار نقش‌آفرینی کرده است. او در سریال “او زیباست” (She’s Beautiful)، “رنسانس” (Renaissance) و فیلم “کارآگاه محله چینی‌ها ۳” (Detective Chinatown 3) حضور داشته است. علاوه بر این، ژیوان چن برای بازی در این آثار و نقش‌های دیگر، جوایز و افتخاراتی را به دست آورده است. به عنوان مثال، در جشنواره سریال‌های تلویزیونی داخلی سال ۲۰۲۰، او برنده یکی از جوایز شد.

بررسی سریال چینی عشق پنهان

معرفی سریال چینی عشق پنهان
معرفی سریال چینی عشق پنهان

نقد سریال 2023 Hidden Love

داستان سریال “عشق پنهان” درباره دو شخصیت به نام‌های سانگ ژه و دوان جی است. آنها در یک اتاق زندگی می‌کنند و با تداخلات روزمره و تعاملاتشان، به آرامی عاشق یکدیگر می‌شوند. سریال به شکلی کمدی و عاشقانه، روایت کننده داستان زندگی و رابطه این دو شخصیت است و نشان می‌دهد چگونه آنها عشق را تجربه می‌کنند. در وافع این سریال، گزینه مناسبی برای دوست داران سریال های کمدی و عاشقانه است.

نمرات سریال چینی عشق پنهان: سریال “عشق پنهان” Hidden Love که در سال 2023 تولید شده است، با نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبین روبرو شده و توانسته است امتیاز 8.7 را در سایت نقد فیلم و سریال به دست آورد. این سریال توسط کمپانی Wajijiwa Entertainment سرمایه‌گذاری شده و در تاریخ یکم جولای 2023 پخش و منتشر شده است.

جمع بندی

معرفی سریال چینی عشق پنهان
بررسی سریال چینی عشق پنهان

با معرفی و بررسی سریال چینی عشق پنهان با شما همراه بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می توانید با دانلود سریال 2023 Hidden Love با رسانه فیگار همراه باشید…

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی سریال چینی عشق پنهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *