معرفی انیمه غریبه کنار ساحل The Stranger by the Beach ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

انیمه غریبه کنار ساحل “Stranger by the Sea” یک انیمیشن زیباست که در سال 2020 به اکران رسید. در ادامه با معرفی انیمه غریبه کنار ساحل با فیگار همراه باشید…

در سال 2020، فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز به نام “The Stranger by the Beach” از استودیو Hibari عرضه شد. این فیلم ماجرایی با کارگردانی Akiyo Ôhashi و نویسندگی Kanna Kii و Akiyo Ôhashi، داستان زیبا و درام در یک جزیره زیبا واقع در سواحل اوکیناوا را روایت می‌کند.

ژانر انیمه The Stranger by the Beach در سبک انیمیشن، درام و رمانتیک است که به زبان ژاپنی ساخته شده است و در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شده است.

Yoshitsugu Matsuoka, Taishi Murata, Yû Shimamura جان دهندگان به شخصیت های انیمه غریبه کنار ساحل هستند. زمان پخش انیمه غریبه کنار ساحل  که در سال 2020 منتشر شده، 59 دقیقه است.

داستان انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
معرفی انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل

داستان اصلی انیمه The Stranger by the Beach حول دو جوان می‌گردد که هر روز در کنار ساحل به ملاقات یکدیگر می‌پردازند. این دو جوان در طول گفت‌وگوهایشان با یکدیگر متوجه می‌شوند که دارای بسیاری از نقاط مشترک هستند و این موضوع باعث شکل‌گیری یک دوستی نزدیک و ناقابل جدا شدن بین آن‌ها می‌شود.

اما تصمیم سختی برای آن‌ها پیش می‌آید. یکی از این دو جوان، به نام میو، تصمیم می‌گیرد جزیره را ترک کند و به مدت سه سال از دوستش دور بماند. این تصمیم، زندگی آن‌ها را به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهد. در این مدت زمان، هر دو جوان تغییراتی را تجربه می‌کنند و با چالش‌هایی مواجه می‌شوند که می‌تواند رابطه‌شان را به مخاطره بیاندازد.

تعداد قسمت های انیمه غریبه کنار ساحل: در واقع انیمه غریبه کنار ساحل به صورت تک قسمتی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه هایی که تکنولوژی و جادو را ترکیب می‌کنند

 بیوگرافی بازیگران انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
شخصیت های انیمه غریبه کنار ساحل

کاراکترهای انیمه غریبه کنار ساحل:

  • هاشیموتو شون (صداپیشگان: تایشی موراتا): نویسنده گی در حال رشد که با میو آشنا می‌شود.
  • چیبانا میو (صداپیشگان: یوشیتسوگو ماتسواُوکا): دانش‌آموز ساکت و انطوائی که تلاش می‌کند با شون ارتباط برقرار کند.
  • کیکوچی کونو (صداپیشگان: میوکیتی سوبارو): دوست صمیمی شون که او را در مسیر عشقش با میو پشتیبانی می‌کند.
  • توموهیرو کوساکا (صداپیشگان: یو شیما مورا): دوست دیگری از شون که در پیشرفت حرفه‌ای او کمک می‌کند.
  • میکی: یک گربه کوچک و دوستانه که در اطراف خانه شون زندگی می‌کند و نقشی مهم در داستان دارد.

 تایشی موراتا در نقش هاشیموتو شون در انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
شخصیت های انیمه غریبه کنار ساحل

تایشی موراتا (Taishi Murata) یک صداپیشه ژاپنی است که با شرکت Across Entertainment همکاری دارد. او به عنوان یک صداپیشه حرفه‌ای در ژانرهای مختلف فعالیت می‌کند.

یوشیتسوگو ماتسواُوکا در نقش چیبانا میو در انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
تریلر انیمه The Stranger by the Beach

یوشیتسوگو ماتسووکا (Yoshitsugu Matsuoka)، با تاریخ تولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۸۶، یک صداپیشه اهل هوکایدو، ژاپن است. او از سال ۲۰۰۹ تاکنون در زمینهٔ صداپیشگی فعالیت می‌کند و شهرت بسیاری به دست آورده است. یوشیتسوگو ماتسووکا به ویژه برای صداپیشگی شخصیت‌هایی مانند کیریتو در انیمهٔ “اسورد آرت آنلاین”، بل کرانل در “آیا تلاش برای بلندکردن دختران در سیاه چال اشتباه است؟”، سورا در “نو گیم نو لایف”، آراتا کاسوگا / استرال ترینیتی در “ترینیتی سون”، سوما یوکیهیرا در “جنگ غذاها: شوکوگکی نو سوما”، فوتارو اوئسوگی در “پنج قلوهای باکلاس”، ماسامونه ایزومی در “ارومانگا سنسی”، پتلژوز رومانه کونتی در “ری:زیرو − شروع زندگی در دنیای دیگر” و اینوسکه هاشیبیرا در “شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا” شناخته می‌شود.

او با بازیگری صداپیشه در نقش‌های مختلف، توانسته است تحسین و تشویق بسیاری را دریافت کند و نقش‌های متنوعی را با استعداد و تمرکز برجسته‌ای اجرا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2023 ؛ بهترین انیمه جدید کدام است؟

یو شیمامورا در نقش توموهیرو کوساکا در انیمه غریبه کنار ساحل

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
زمان پخش انیمه غریبه کنار ساحل

یو شیمامورا (Yu Shimamura)، بازیگر و صداپیشه ژاپنی است که در تاریخ ۱۸ آوریل ۱۹۸۵ در توکیو متولد شده است. وی از سال ۲۰۰۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.

در کارنامه هنری خود، یو شیمامورا سابقه صداپیشگی در سریال‌های مختلف را دارا است. از جمله نقش‌هایی که وی در آن‌ها صداپیشگی کرده است می‌توان به سگ‌های ولگرد بانگو (Wanwan Wanko) و دکتر دختر هیولا (Dr. Rin ni Kiitemite!) اشاره کرد.

تریلر انیمه The Stranger by the Beach

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
معرفی انیمه غریبه کنار ساحل

تریلر انیمه غریبه کنار ساحل را با کیفیت بالا ببینید:

بررسی انیمه The Stranger by the Beach

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
امتیازات انیمه غریبه کنار ساحل

نقد انیمه The Stranger by the Beach

موسیقی و فنون صداپیشگی در انیمه “غریبه کنار ساحل” (The Stranger by the Beach) بسیار مورد توجه و قابل تحسین قرار گرفته‌اند. این عوامل برای ایجاد تجربه‌ای غنی و احساسی برای تماشاگران موثر بودند.

موسیقی در انیمه می‌تواند تأثیر بزرگی بر احساسات و جوی کلی اثر داشته باشد. موسیقی در “غریبه کنار ساحل” به خوبی با داستان هماهنگی دارد و به ایجاد احساسات و طیف گسترده‌ای از مواقع و اتفاقات کمک می‌کند. از طبیعی و آرامش بخش تا تنش و درام، موسیقی در این انیمه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

در ارتباط با فنون صداپیشگی، انیمه‌ها به صداها و صداپیشگی‌های مختلف نیاز دارند تا شخصیت‌ها را به زندگی بیاندازند و تجربه‌ای واقعی‌تر برای تماشاگران ایجاد کنند. در “غریبه کنار ساحل” نیز، صداپیشگان با استفاده از صداها و اجراهای صوتی خود، شخصیت‌ها را به زندگی می‌اندازند و برای تماشاگران تجربه‌ای واقعی‌تر ایجاد می‌کنند.

انیمه غریبه کنار ساحل داستان جذابی برای دوست داران انیمه که علاقه به داستان های درام دارند، ارائه می دهد. امتیازات انیمه غریبه کنار ساحل در سایت رسمی Imbd  در رده بندی داستان و ژانر خود، 7.1 از 10 است که نشان می دهد داستان این انیمه مورد توجه بینندگتن این انیمه قرار گرفته است.

جمع بندی

معرفی انیمه غریبه کنار ساحل
معرفی انیمه غریبه کنار ساحل

“غریبه کنار ساحل” (The Stranger by the Beach) یک انیمه درام و عاشقانه است که در سال 202 اکران شد. این انیمه در مورد رابطه‌ای بین دو نفر به نام هیمی و شون است که زمانی که شون به شهر ساحلی نقل مکان می‌کند، با هم آشنا می‌شوند. در طول داستان، روابط، احساسات و دغدغه‌های شخصیت‌ها به تصویر کشیده می‌شود.

“غریبه کنار ساحل” مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و از لحاظ داستان، شخصیت‌ها و طراحی گرافیک، نقدها و بررسی‌های مثبتی دریافت کرده است. انیمه به خوبی با استفاده از موسیقی و فنون صداپیشگی، جو و احساسات را به تماشاگران منتقل می‌کند. همچنین، پیام و مفهوم این انیمه نیز می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

شما نیز می توانید با دانلود انیمه The Stranger by the Beach و تماشای این انیمه جذاب نظرات خود را با رسانه فیگار به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی انیمه غریبه کنار ساحل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *