زمان پخش و معرفی سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من Şahane Hayatim + بیوگرافی

سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من (Şahane Hayatım) با بازی هیلال التینبیلک و اونور تونا، یکی از جدیدترین پروژه‌های شبکه Fox tv است که به زودی منتشر خواهد شد.

سریال ترکی Şahane Hayatım توسط شرکت آی یاپیم تولید شده است. بازیگران اصلی این سریال هیلال التینبیلک، اونور تونا، ییت اوزشنر، گوکچه ایوب اوغلو، سرکان کسکین و سومرو یاورجوک هستند. این سریال جذاب که داستان زندگی زنی به نام شبنم را به تصویر می‌کشد، به زودی پخش خواهد شد.

روز پخش سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من : هر چهارشنبه

ساعت پخش سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من : ساعت 21:30

خلاصه داستان سریال زندگی شگفت انگیز من

 

خلاصه داستان سریال زندگی شگفت انگیز من

شبنم، یک مادر جوان است که زندگی خود را به دختر کوچکش ساره اختصاص داده است. او تمام تلاشش را کرده است که از زندگی سخت و پر از اتفاق گذشته خود گذر کند. اکنون یک زندگی خوبی دارد، اما هنوز با مسائلی درگیر است.

زمانی که با یک مرد جذاب و ثروتمند آشنا می‌شود، زندگی شبنم تغییر می‌کند؛ اما این مرد نیز رازها و مشکلات خود را دارد. عشقی شدید بین شبنم و این مرد به وجود می‌آید، اما در راه این عشق بسیاری از موانع قرار دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

 

در سریال “زندگی شگفت انگیز من”، که به زودی از شبکه FOX پخش خواهد شد، نسرین جوادزاده و سومرو یاوروجوک، هیلال آلتین بیلک، اونور تونا، گوکچه ایوب اوغلو، ییت اوزشنر و سرکان کسکین هنرنمایی خواهند کرد.

هیلال التینبیلک در نقش شبنم در سریال زندگی شگفت انگیز من

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العاده من

هیلال التینبیلک بازیگر نقش اصلی زن سریال “زندگی شگفت انگیز من” است. او در تاریخ 11 فوریه 1991 در ایزمیر متولد شد. در دانشکده مدیریت دانشگاه اگه درس خواند و در حین تحصیل به عرصه بازیگری وارد شد.

او با قد 175 سانتی‌متر و وزن 55 کیلوگرم، پس از گذراندن دورانی در حوزه فتومدلینگ، در مرکز هنری مجدت گزن نیز آموزش بازیگری را گذراند. هیلال التینبیلک با کاراکتر زلیحا در سریال “روزگارانی در چوکورآوا” شناخته می‌شود. او پیش از این در سریال‌هایی مانند “کاراگول” و “عشق زندگیم” نیز نقش داشته است.

اونور تونا در نقش مسعود در سریال زندگی شگفت انگیز من

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العاده من

اونور تونا، بازیگری است که نقش اصلی مرد سریال زندگی شگفت انگیز من را ایفا خواهد کرد. او در تاریخ 2 ژوئیه 1985 در چاناک‌ قلعه متولد شد. در مرکز هنری مجدت گزن حدود 3 سال آموزش بازیگری را گذرانده است. اونور تونا که به تازگی در سریال “محکوم” در نقش وکیل فیرات حضور داشته است، پیش از این در سریال‌هایی مانند “دکتر معجزه گر”، “سیب ممنوعه” و “قلب شجاع” نیز نقش داشته است.

نسرین جوادزاده در نقش ملیسا در سریال زندگی شگفت انگیز من

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العاده من

نسرین جوادزاده، یکی از چهره‌های زیبا و برجسته ترکیه است. او در تاریخ 30 ژوئیه 1982 در باکو متولد شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده ارتباطات دانشگاه مرمره، رشته سینما و تلویزیون، به مدت دو سال درس بازیگری گرفته است. بازیگر زیبا قبلاً در سریال‌هایی مانند “سیب ممنوعه”، “سه قرون”، “آقای کوچک” و “داستان ما” به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است.

 

فراگمان اول سریال جدید زندگی شگفت انگیز من را ببینید:


نقد سریال زندگی شگفت انگیز من

نقد سریال زندگی شگفت انگیز من

 

طبق اطلاعات موجود از سریال زندگی شگفت انگیز من و اینکه هنوز منتشر نشده است، نمی‌توان به نقد سریال ترکی Şahane Hayatım پرداخت. اما می‌توان گفت این درام عاشقانه مخاطبان زیادی خواهد داشت. نقش بازیگران و عوامل سریال نیز در جذب مخاطب قابل چشم پوشی نیست.

از دیگر نقاط قوت این سریال، داستان جذاب آن است که بعد از پخش اولین تریلر سریال، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. البته در این میان، کشیده و طولانی شدن سریال (طبق عادت سریال‌های ترکی) ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از روند روابط عاشقانه در روایت‌پردازی سریال‌های ترکی راضی نیستند، و این نکته ممکن است برای این سریال هم تاثیرگذار باشد.

نمرات سریال زندگی شگفت انگیز من بعد از پخش سریال مشخص می‌شوند. با معرفی و بررسی سریال زندگی شگفت انگیز من همراه شما بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می‌توانید با دانلود سریال زندگی شگفت انگیز من به تماشای این سریال جذاب ترکی بنشینید.

سوالات متداول

زمان پخش سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من مشخص شده است؟

با توجه به تغییر زمان پخش سریال اسم من فرح، این سریال به زودی هر چهارشنبه پخش خواهد شد.

ژانر سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من چیست؟

این سریال در ژانر درام و عاشقانه تولید شده است.

موضوع و داستان سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من درباره چیست؟

داستان زندگی شبنم، زنی که در گذشته در حق او اجحاف شده و تمام تلاشش را کرده تا زندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشد، موضوع سریال است. در حالی که این زندگی را تجربه می‌کند، گذشته پر از جرم او دست از سر شبنم بر نمی‌دارد.

تعداد قسمت سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من مشخص است؟

خیر این سریال هنوز پخش نشده است و تعداد قسمت آن مشخص نیست.

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *