سریال زندگی فوق العاده من با قسمت 30 به پایان خواهد رسید

سریال زندگی فوق العاده من که هر چهارشنبه ها از کانال Now TV پخش می‌شود، با اعلام رسمی این شبکه، در قسمت 30 به کار خود پایان خواهد داد.

سریال ترکی Şahane Hayatım توسط شرکت آی یاپیم تولید شده است. بازیگران اصلی این سریال شامل «هیلال التینبیلک»، «اونور تونا»، «ییت اوزشنر»، «گوکچه ایوب اوغلو»، «سرکان کسکین» و «سومرو یاورجوک» هستند. این سریال جذاب که داستان زندگی زنی به نام شبنم را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال زندگی فوق العاده من با قسمت 30 به پایان خواهد رسید

«شبنم»، یک مادر جوان است که زندگی خود را به دختر کوچکش «ساره» اختصاص داده است. او تمام تلاش خود را کرده تا از زندگی سخت و پر از اتفاقات گذشته‌اش عبور کند. در حال حاضر، زندگی خوبی دارد؛ اما هنوز با برخی مسائل مواجه است.

زمانی که با یک مرد جذاب و ثروتمند آشنا می‌شود، زندگی او تغییر می‌کند؛ اما این مرد همچنین رازها و مشکلات خود را دارد. عشقی شدید بین «شبنم» و این مرد به وجود می‌آید، اما در راه این عشق، بسیاری از موانع وجود دارد.

سریال زندگی فوق العاده من

سریال زندگی شگفت انگیز من که به زودی از شبکه FOX نیز پخش آن خواهد شد، با حضور «نسرین جوادزاده» و «سومرو یاوروجوک»، «هیلال آلتین بیلک»، «اونور تونا»، «گوکچه ایوب اوغلو»، «ییت اوزشنرم و «سرکان کسکین» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال زندگی شگفت انگیز من چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *