آشنایی با نقش های اصلی سریال جذاب مستوران ؛ قصه سریال مستوران درباره کیست؟

سریال جذاب مستوران به تازگی روی آنتن شبکه یک سیما رفته است که فضایی مرموز دارد و به افسانه‌های ایرانی می‌پردازد و اینجا شخصیت‌های اصلی آن معرفی شده‌اند.

پخش سریال «مستوران» از پنجشنبه دوم تیرماه در شبکه یک سیما آغاز شده است.

سریال جذاب مستوران

سریال مستوران لطفعلی

سریال جذاب مستوران
لطفعلی در سریال مستوران, لطفعلی سریال مستوران

داستان سریال مستوران

در قسمت اول و دوم دیدیم که قصه در مورد دزدیده شدن لطفعلی سریال مستوران فرزند لیث عطار است. در واقع همسایه ها برای لیث این گونه روایت می کنند که یک مرد که یک انگشت نداشته، لطفعلی را با خود برده است. پس از آن، پدر و مادر لطفعلی یعنی لیث و لطیفه به هر دری می‌زنند تا او را بیابند.

مادر لطفعلی به سراغ جادوگر می رود تا نشانه فرزندش را از او پیدا کند اما جادوگر می گوید که باید بین همسر و فرزندش را از یکی را انتخاب کند!

اما لطیفه داستان را برای یعقوب تعریف می‌کند و از او می‌خواهد که چاره‌ای بیندیشد. برای همین آن‌ها سراغ لوح سفید می‌روند. ولی یک چالش دیگر وجود دارد. یعقوب فرصتی برای استفاده از لوح سفید ندارد و به ناچار از اقوام نزدیک خود کمک می‌خواهد. او سراغ عمه خانم می‌رود و می‌تواند موافقت او را برای استفاده از لوح سفید و یافتن لطفعلی جلب کند.

سریال جذاب مستوران
داستان سریال مستوران, سریال مستوران کی پخش میشود

سریال مستوران کی پخش میشود

سریال جذاب مستوران هر شب ساعت 22:00 روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و ساعت 8:30 و 15 روز بعد تکرار می شود. این سریال در ۲۶ قسمت در ژانر درام و تاریخی ساخته شده است.

لطفعلی در سریال مستوران

همه کاراکترها به واسطه این شخصیت به هم گره می‌خورند و نقطه عطف سریال مستوران شخصیت «لطفعلی» است. پسربچه‌ای زرنگ که میزان هوش او قابل توجه است و این ویژگی در بین بچه‌ها متداول نیست. او نقطه اتصال همه شخصیت‌های سریال «مستوران» به یکدیگر است و در بسیاری از بزنگاه‌های قصه حضور دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال مستوران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *