اظهارات عجیبی که برنامه طبیب را تعطیل کرد ؛ نماز خواندن یکی از علل آرتروز عنوان شد!

اظهارات عجیب دکتر حسن براتی جراح زانو در برنامه طبیب درباره آسیب نماز خواندن و توالت ایرانی و ارتباط با افزایش آرتروز باعث تعطیلی موقت این برنامه شد.

دکتر براتی جراح زانو در مورد صحبت هایش درباره ارتباط آرتروز زانو با نماز خواندن در برنامه طبیب گفت: من توصیه به نماز خواندن روی صندلی کردم نه ترک نماز. صحبت‌های منتشر شده در فضای مجازی تقطیع شده است. در ادامه با خبر متوقف شدن برنامه طبیب همراه فیگار بمانید.

برنامه طبیب

نماز خواندن برنامه طبیب

برنامه طبیب
تعطیل شدن برنامه طبیب, نماز خواندن برنامه طبیب

تعطیل شدن برنامه طبیب

معاونت سیما اعلام کرد: متاسفانه در برنامه طبیب شبکه سه که بر خلاف دستورالعمل هاى سیما از فردی بدون دارا بودن سابقه عضویت در هیأت علمى دانشگاه،دعوت کرده بود، ادعایى عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و جریحه دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم آن شد.

متاسفانه مجرى برنامه نیز على رغم داشتن تجربه کافى، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعاى عجیب،از مهمان برنامه مستنداتى براى این اظهار نظر درخواست کند و با بهره گیرى از دانش و معلومات دینى خود اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

معاونت سیما در پی این اتفاق غیرقابل توجیه در انتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه “طبیب” را به دلیل ضعف و قصور دست‌اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه‌های خلاف ضوابط متوقف می‌کند.

لارم به ذکر است که این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه طبیب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “اظهارات عجیبی که برنامه طبیب را تعطیل کرد ؛ نماز خواندن یکی از علل آرتروز عنوان شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *