تاریخ عروسی مروه بولوئور +[از خواستگاری یهویی تا ازدواج در عمارت فوات پاشا]

تاریخ عروسی مروه بولوئور بازیگر پرحاشیه ترک، که به تازگی به شکلی مفتضح به دنیای خوانندگی نیز ورود کرده است، مشخص شد. عروسی در عمارت فوات پاشا خواهد بود.

مروه بولوئور که از سریال کوزی گونی او را به خاطر می‌آوریم (بازیگر کاراکتر زینب)، به زودی ازدواج خواهد کرد. او چندی پیش با انتشار تصویری در اینستاگرام اعلام کرد که به درخواست ازدواج دوست پسرش جواب بله داده است.

تاریخ عروسی مروه بولوئور

تاریخ عروسی مروه بولوئور +[از خواستگاری یهویی تا ازدواج در عمارت فوات پاشا]
تاریخ عروسی مروه بولوئور و مرت آیدین
این خواننده پر حاشیه پس از جدا شدن از مورات دالکیلیچ خواننده محبوب ترک، به کلی عوض شد. او که ادعا دارد می‌خواهد آنطور که دوست دارد زندگی کند، در مفهوم برخی موارد دچار مشکل شده است.

باوجود اینکه صدای خوبی ندارد به دنیای خوانندگی پا گذاشت و در کنسرت ییلدیز به روی صحنه رفت. میمیک صورت ییلدیز به هنگام خوانندگی مروه بر روی سن و عدم تشویق حضار باعث شد تا مدت‌ها مروه سوژه فضای مجازی باشد. این بازیگر ترک به زودی ازدواج خواهد کرد.

تاریخ ازدواج مروه بولوئور و نامزدش دیجی مرت آیدین مشخص شد. این زوج دهم مهرماه در عمارت فوات پاشا ازدواج می‌کنند.

مروه در واکنش به کامنت‌های مردم نوشت:

خیلی‌ها سعی دارند من را دیوانه جلوه دهند، اما دیوانه خودشان هستند. من هر طور که دلم بخواهد زندگی خواهم کرد.

بیوگرافی Merve Boluğur

تاریخ عروسی مروه بولوئور +[از خواستگاری یهویی تا ازدواج در عمارت فوات پاشا]
مروه و مورات
مروه بول اوغور (متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۷ در استانبول) بازیگر و مدل اهل کشور ترکیه است. وی با بازی در سریال کوزی گونی در میان مردم شناخته شد.

مروه در ۲۴ اوت ۲۰۱۵ با مورات دالکیلیچ ازدواج کرد اما پس از دو سال در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۷ این زوج از یکدیگر جدا شدند. مروه به تازگی با شخصی به نام مرت آیدین وارد رابطه شد و به زودی ازدواج خواهند کرد. دی جی مرت آیدین با ایجاد استودیوی به نام نوکتا پروداکشن فرصت همکاری با بسیاری از نام‌های معروف را پیدا کرده است.

مرت آیدین در 6 مارس 1987 در استانبول به دنیا آمد. آیدین تحصیلات حرفه‌ای موسیقی خود را از 14 سالگی آغاز کرد و علاقه او به موسیقی از زمانی که خیلی جوان بود شروع شد. اگرچه خانواده‌اش با تحصیلات موسیقی او موافق نبودند، اما نتوانستند مانع او شوند.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *