افشاگری: جدایی بازیگران سریال منو بشنو +[زمان پخش Duy Beni]

ماجرای جدایی بازیگران سریال منو بشنو چیست؟ اگه کوکنلی که به تازگی ازدواج کرده است و برک هاکمان، به چه علت از سریال ترکی Duy Beni جدا خواهند شد؟

سناریو سریال “منو بشنو” به کارگردانی علی بالجی، توسط “مقبوله کسیف” نوشته شده است. برک هاکمان، رابیا سوی‌ترک و جانر توپچو از بازیگران این سریال جدید تابستانی هستند. آنطور که مشخص شده، اگه کوکنلی و برک هاکمان به زودی از سریال جدا خواهند شد.

زمان پخش Duy Beni

جدایی بازیگران سریال منو بشنو

افشاگری: جدایی بازیگران سریال منو بشنو +[زمان پخش Duy Beni]
جدایی بازیگران سریال بشنو منو
  • نام فارسی: بشنو منو
  • کارگردان: علی بالجی
  • ستارگان: برک هاکمان، رابیا سوی‌ترک و جانر توپچو
  • شبکه: Star tv
  • زمان پخش سریال بشنو منو: هر پنجشنبه ساعت 21:30

اگه کوکنلی در قسمت ۱۱ و برک هاکمان در قسمت ۱۲ از سریال منو بشنو جدا می‌شوند. بازیگران جدیدی به این سریال اضافه خواهد شد.

سریال ترکی صدایم را بشنو محصول جدید شبکه استار تی وی ترکیه است. اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر صمیمی هستند، آن‌ها زندگی متواضعانه‌ای در محله‌ای معمولی دارند اما همیشه به بچه‌های ثروتمند دبیرستان “دوعرو” حسادت می‌کردند. مدرسه متوسطه‌ای که برای بچه‌های خانواده‌های ثروتمند است.

روزی یک شخص با ماشین به لیلا برخورد کرده و از صحنه جرم فرار می‌کند و به سمت مدرسه می رود. او ماشین را در پارکینگ مخفی می‌کند و وقتی خبر پخش می‌شود که دختری بخاطر شخصی از مدرسه بقیه عمرش را روی ویلچر می‌گذراند، مدیر تصمیم می‌گیرد تا به سه نفر از محله لیلا بورسیه تحصیلی بدهد تا خبر را بپوشاند. اکیم، عایشه و بکیر انتخاب می‌شوند تا زندگی تازه‌ای در دبیرستان دوعرو شروع کنند. این شروع ماجرای این سه است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *