کوثر عباسی رقصنده ؛ از موفقیت در رقص تا مهاجرت و پناهندگی

کوثر عباسی رقصنده کیست ؟ با نوشتار کوثر عباسی رقصنده همراه ما بمانید تا شما را از زندگی شخصی و هنری و مهاجرت او آشنا کنیم.

کوثر عباسی متولد سال 1363 می‌باشد و اصالتا جنوبی است و در بندر ماهشهر خوزستان بدنیا آمده و بزرگ شده است. کوثر عباسی مربی یوگا و رقصنده ایرانی تبار است که از ۱۵ سالگی در خارج از کشور زندگی می‌کند. او یکی از موفق ترین مربیان یوگا و رقص جهان می‌باشد. در ادامه با نوشتار کوثر عباسی رقصنده همراه فیگار بمانید.

کوثر عباسی رقصنده

از موفق ترین مربیان یوگا در جهان

کوثر عباسی رقصنده کیست, کوثر عباسی رقصنده, کوثر عباسی مربی یوگا, رقصنده کوثر عباسی
کوثر عباسی مربی یوگا, رقصنده کوثر عباسی

او در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. کوثر عباسی که رویای یک رقصنده حرفه‌ای شدن را در سر داشت، بعد از یک درگیری پیچیده با پدر و مادرش که مخالف این رویا بودند، به بهانه‌ی تحصیل به هند می‌رود. جایی که در آن موفق می‌شود جوایز متعددی را در فستیوال‌های رقص به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

او سپس در سال ۲۰۱۰ به مالزی می‌رود و در آن‌جا موفق به کسب نخستین جایزه‌‌اش در یک رقابت بین‌المللی می‌شود. خانم عباسی پس از مدتی از هند به مالزی مهاجرت کرد. درواقع او در مالزی پناهنده شد. او اکنون سال هاست در مالزی زندگی می‌کند و کلاس هایش را نیز در انجا برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رقصنده کوثر عباسی

کوثر عباسی رقصنده کیست, کوثر عباسی رقصنده, کوثر عباسی مربی یوگا, رقصنده کوثر عباسی
کوثر عباسی مربی یوگا, رقصنده کوثر عباسی

خانواده او ابتدا با شغل و فعالیتش در زمبنه رقص مخالف بودند، اما حالا یکی از حامیان او هستند. بعد از انتشار اخبار و ویدئوهایش بود که کوثر تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان پناه‌جو به کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل در مالزی معرفی کند. کوثر می‌گوید که هرچند چند جایزه‌ در رقص لاتین دریافت کرده، اما برای رقص عربی پیشنهادهای کاری بهتری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کوثر عباسی رقصنده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *