تریلر فیلم The Batman ؛ ترسناک ترین و خشن ترین بتمن تاریخ !

تریلر فیلم The Batman برادران وارنر و DC فیلم جدیدبخشی از شخصیت رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی را فاش می‌کند. با نوشتار تریلر فیلم بتمن با فیگار بمانید.

پتینسون به عنوان جدیدترین نسخه زنده بتمن در ژانر ابر قهرمانی در فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مت ریوز، که قرار است در مارس 2022 روی پرده سینماها برود، خشن تر از هر بتمنی در سال‌های قبل از خود به نظر می‌رسد.

زوئه کراویتز در نقش کت وومن، پل دانو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد در این فیلم از دی سی حضور دارند. پنی ورث، جفری رایت در نقش جیم گوردون و کالین فارل در نقش پنگوئن.

تریلر فیلم The Batman

ترسناک ترین و خشن ترین بتمن تاریخ !

تریلر فیلم The Batman, تریلر فیلم بتمن, تیزر فیلم بتمن, تیزر فیلم The Batman, جریان DC FanDome 2021, تیزر The Batman
جریان DC FanDome 2021, تیزر The Batman

اولین تیزر فیلم The Batman در جریان DC FanDome 2020 رونمایی شد که اولین نگاه رسمی به Batman پتینسون و جیم گوردون را نشان می‌داد و همچنین نشان می‌داد که ریدلر شخصیت منفی اصلی است.

با این حال، این فیلم از DC فیلمبرداری خود را در آن زمان به پایان نرسانده بود. همانطور که برادران وارنر از طریق اعلامیه های DC FanDome 2021 خود تأیید کردند، انتظار می‌رفت که تریلر دوم در رویداد امسال منتشر شود. از زمان FanDome 2020، فیلم The Batman فیلمبرداری را به پایان رساند و به ریوز کمک کرد تا تریلر دوم را هم منتشر کند.

در حال حاضر در جریان DC FanDome 2021، تریلر فیلم The Batman منتشر شد که شامل تعداد زیادی تصویر جدید از پتینسون به عنوان شوالیه تاریکی است. در این ویدئو The Riddler ظاهر می‌شود، و همچنان شخصیت شرور را به عنوان پایه اصلی فیلم در نظر می‌گیرد.

همچنین بسیاری از تصاویر جدید در مورد زن گربه‌ای یا کت وومن کراویتز – از جمله لباس او و مدل موهای او – و پنگوئن فارل، که رویارویی او را با بتمن در این تریلر هم می‌بینیم، وجود دارد. تریلر بتمن همچنین نشان میَ‌دهد که سرکیس در نقش آلفرد، حضور چشمگیری دارد، و همچنین تصاویر جدیدی از بت موبیل پتینسون را می‌بینیم که حقیقتا نفس‌ها را می‌تواند در سینه حبس کند. تریلر فیلم The Batman را در انتهای نوشتار تریلر فیلم The Batman از کانال تلگرامی فیگار می‌توانید دانلود کنید و ببینید.

بیشتر بخوانید:

تیزر فیلم بتمن

تریلر فیلم The Batman, تریلر فیلم بتمن, تیزر فیلم بتمن, تیزر فیلم The Batman, جریان DC FanDome 2021, تیزر The Batman
تریلر فیلم بتمن, تیزر فیلم بتمن, تیزر فیلم The Batman, جریان DC FanDome 2021, تیزر The Batman

در تریلر فیلم The Batman چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد، اما شاید مهمترین آنها این باشد که این تریلر چقدر خوب است، همین. در حالی که تیزر The Batman هم که در FanDome 2020 منتشر شد، به خوبی مورد توجه قرار گرفت و بینندگان بالقوه را از آخرین فیلم زنده بتمن هیجان زده کند. این تریلر جدید بتمن ایده بسیار کامل‌تری از آنچه از فیلم ریوز و پتینسون انتظار می‌رود ارائه می‌دهد.

به طور خاص، بتمن به نظر می‌رسد وحشی و خشن است، اگر صحنه‌های مبارزه شوالیه تاریکی را ببینید، دارای اقداماتی خشونت بار و فوق العاده شیک است. بتمن پتینسون مطمئناً تهاجمی تر از تکرارهای قبلی شخصیت بتمن به نظر می‌رسد و آن را به سطح حتی تاریک تری می‌رساند.

علاوه بر این، تریلر فیلم The Batman تمرکز بیشتری بر شخصیت های شرور/ضد قهرمانان Riddler، به ویژه Catwoman و Penguin دارد. فارل در این تریلر به وضوح با بتمن مخالف است. در مورد سلینا کایل/زن گربه ای، او لزوماً به عنوان یک شخصیت شرور شناخته نمی‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که بتمن با پویایی پیچیده تر شخصیت آنها قرار است مواجه شود.

از آنجا که به نظر می‌رسد او از وحشیگری بتمن شوکه شده است، بدون شک نقشی در کشف آن جنبه از شخصیت پتینسون دارد. در مجموع تریلر The Batman نگاه هیجان انگیز به فیلم ریوز است و زمینه را برای اولین فیلم جذاب پتینسون به عنوان Caped Crusader آماده می‌کند.

تریلر دوم بتمن
تریلر دوم بتمن

بیشتر بخوانید:

تریلر دوم The Batman

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر فیلم The Batman سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *