بازیگران ساخت ایران ۳ ؛ چه کسانی در سریال ساخت ایران ۳ حضور دارند؟

سریال ساخت ایران ۳  محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. در ادامه با فیگار باشید تا بازیگران ساخت ایران ۳ را بشناسید.

سریال ۲۰ قسمتی سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌ کنندگی سیدامیر پروین حسینی به زودی از شبکه نمایش خانگی فیلیمو با حضور بازیگران ایرانی و خارجی پخش خواهد شد.

بازیگران ساخت ایران ۳

چه کسانی در سریال ساخت ایران ۳ حضور دارند؟

بازیگران ساخت ایران ۳
بازیگران ساخت ایران ۳

سریال ساخت ایران ۳ محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل آغاز شد.

بهمن گودرزی که ساخت فصل سوم را آغاز کرده است در کارنامه کاری خود فیلم‌ های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را ساخته و این سریال نخستین تجربه او در نمایش خانگی است.

 

بیشتر بخوانید:

فصل اول سریال ساخت ایران ۳ در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد و فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک‌نژاد وارد شبکه نمایش خانگی شد.

تیم بازیگران فصل جدید سریال ساخت ایران 3، مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، لیلا اوتادی، هومن برق نورد بهنام تشکر و… تشکیل می دهند. با توجه به ترکیب بازیگران جدید فصل سوم این سریال را می توان نوعی اسپین آف دو سری قبل آن دانست که امین حیایی پایه ثابت آن است.

بازیگران سریال ساخت ایران ۳
بازیگران سریال ساخت ایران ۳

بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران ۳

بهمن گودرزی

بهمن گودرزی متولد ۱۳۵۲ در تهران است. او دارای کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی با فیلم « همسفر » مهدی فخیم زاده وارد عرصه سینما شد.

امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینمای ایران است. او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است.

مجید صالحی

مجید صالحی متولد 26 شهریور ماه 1354 در تهران می باشد. سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد.

عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن (AyeseGul Coskun) متولد سال 1985 ( 1364 شمسی) می باشد. وی بیشتر از بازیگر خوانندگی می کند. او در فیلم مطرب ایفای نقش کرده است.

زنده یاد عزت‌الله مهرآوران

زنده یاد عزت‌الله مهرآوران زادهٔ ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان. بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی دارای نشان درجه ۲ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی دریافت کرده است. متاسفانه زنده یاد عزت‌الله مهرآوران درروز جمعه ۱۶ مهرماه 1400 به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

هومن برق نورد

هومن برق نورد در ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران در یک خانواده ۵ نفره متولد شد. وی دو خواهر دارد که یکی از آن ها کارگردان است و دیگری در خارج از کشور استاد نقاشی است.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر، گوینده و دوبلور متولد 4 بهمن 1355 در بندر انزلی می باشد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ بدنیا آمد است. آناهیتا درگاهی بازیگر، نقاش و تهیه کننده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران ساخت ایران ۳ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *