خودکشی آلن دلون ؛ تصمیم به مرگ خودخواسته یا اتانازی الن دلون

آلن دلون هنرپیشه مشهور فرانسوی، تصمیم گرفته است با اتانازی یا مرگ خودخواسته، به زندگی‌اش پایان دهد. با خبر خودکشی آلن دلون با فیگار همراه باشید.

این خبر را پسرش آنتونی در گفت‌وگو با رادیو آرتی‌ال افشا کرد و گفت پدرش از او خواسته است تا لحظه آخر کنارش باشد.

با این وجود، آنتونی نپذیرفته است خودش این کار را انجام دهد و خواهرش آنوشکا قبول کرده است تصمیم دلون را عملی کند. این هنرپیشه ۸۶ ساله علت این تصمیم را در زندگی‌نامه‌اش «بین سگ و گرگ» که به‌زودی منتشر می‌شود، توضیح داده است.

خودکشی آلن دلون

تصمیم به مرگ خودخواسته یا اتانازی

خودکشی الن دلون
خودکشی الن دلون

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال جیران قسمت 6 ؛ سریالی جدید از فیلیمو به کارگردانی حسن فتحی

بازیگر ۸۶ ساله فرانسوی پیشتر در سال ۲۰۱۸ از علاقه و آمادگی خود برای «ترک این دنیا» گفته بود.

او آن زمان در مصاحبه با نشریه‌ای فرانسوی تصریح کرد که «بی هیچ پشیمانی این دنیا را ترک خواهد کرد» چرا که همه‌چیز «الکی است و تنها پول است که اهمیت دارد».

بیشتر بخوانید:

جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) ؛ از فروش فیلم‌های هفته جدید چه خبر ؟

آلن دلون

آلن دلون در طول بازیگری خود در بیش از 110 اثر نقش آفرینی داشت.  او در طول زندگی حرفه‌ای خود با کارگردانانی همچون لوچینو ویسکونتی، ژان لوک گدار، ژان پیر ملویل، میکل‌آنجلو آنتونیونی و لویی مال کار کرده‌است و جوایزی مانند نخل طلا از جشنواره کن و چندین مرتبه جایزه سزار را دریافت کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Deep Water ؛ سرکوب لازمه‌ی حیات یک عشق

خودکشی آلن دلون, بازیگر الن دلون, مرگ خودخواسته آلن دلون, اتانازی آلن دلون, مرگ آلن دلون به دست خودش
خودکشی آلن دلون, بازیگر الن دلون, مرگ خودخواسته آلن دلون, اتانازی آلن دلون, مرگ آلن دلون به دست خودش

جایزه سزار سال 1985، جایزه بامبی سال 1987، جایزه خرس طلایی برلین سال 1995 و دوربین طلایی سال 1998 از جمله افتخارات وی در کارنامه هنری اش است

در سال 2012 جایزه فستیوال معروف لوکارنو را به خاطر یک عمر فعالیت سینمایی گرفت و سال 2019 در 83 سالگی نخل طلایی افتخاری جشنواره فیلم کن را نیز بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

آلن در سال 1355 در 41 سالگی به تهران سفر کرد و با بهروز وثوقی ارتباط دوستانه ای داشت. دوبله صدای فیلم های او در ایران توسط خسرو خسروشاهی انجام شده است.

از فیلمهای مشهور این بازیگر فرانسوی که ایران نیز به نمایش درآمده است می توان به سامورایی، خداحافظ رفیق، دسته سیسیلی‌ها، دایره سرخ، آفتاب سرخ، عقرب و زورو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودکشی آلن دلون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “خودکشی آلن دلون ؛ تصمیم به مرگ خودخواسته یا اتانازی الن دلون

  1. عرض سلام ومتاسفم که جناب دلون چنین تصمیمی گرفته خوب باید از منظر هائی این ایده بررسی بشه یکی از موارد که احتمالا در ذهن دلون گذشته مقایسه فعلی خود راجع به قیافه اش وتفاوتی که با دوران نوجوانیوجوانی داشته منظر دیگر اینکه نگاه دلون نسبت به زندگیست وچون مرگ دشواریهای خاص خود را دارد او می پذیرد که ساده وبدون الم ودرد بمیرد ونگاه دیگر اینکه جناب الن دلون نگاهش نسبت به مرگ وزندگی با ماها متفاوت بوده نظر دیگری ندارم برایش ارزوی پیروزی وبهروزی رو دارم با سپاس نیما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *