جوکر تایم حامد اهنگی ؛ جوکر تایم خنده‌دار حامد آهنگی بهمراه فیلم

جوکر در اولین قسمت از فصل پنجم خود به یک رکورد جالب توجه در میزان آرای مثبت تماشاگران شد. در ادامه خبر جوکر تایم حامد اهنگی با فیگار همراه باشید.

در این قسمت جوکر حامد آهنگی ، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان حضور دارند و به تعبیر ورزشی ها، می‌شود این گروه را “گروه مرگ” در برنامه جوکر دانست.

جوکر تایم حامد اهنگی

جوکر تایم خنده‌دار حامد آهنگی بهمراه فیلم

جوکر تایم حامد اهنگی
حامد آهنگی بخش اول فصل پنجم جوکر

بیشتر بخوانید:

استند آپ کمدی عصر جدید افتخاری ؛ استندآپ کمدی مهنوش افتخاری و شوهرش + فیلم

حامد آهنگی متولد هفدهم تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی است.

حامد آهنگی بخش اول فصل پنجم جوکر را به دیدنی‌ترین و خنده دارترین برنامه جوکر تا کنون تبدیل کرده، علاوه بر کمدی‌ها و طنز‌های مهران غفوریان، محمدرضا علیمردانی، سیروس میمنت علی اوجی، استندآپ کمدی و اجرای طنز موقعیت توسط حامد آهنگی است.

بیشتر بخوانید:

توهین احسان علیخانی به ترک ها عصر جدید ؛ ماجرای سانسور رقص ترکی در عصر جدید

حامد آهنگی از همان لحظه ورود به محل اجرای جوکر، طنازی‌های خود را شروع کرد و فعال‌ترین عضو گروه تا این جای برنامه بود. او در همین قسمت اول فصل جدید، “جوکرتایم” زیبا و خنده داری اجرا کرد و قطعاً بخش عمده‌ای از این رأی ۹۹ درصدی، به هنرنمایی او مربوط می‌شود.

فیلم جوکر تایم حامد آهنگی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جوکر تایم حامد اهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *