ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ ؛ روایتی از تجربه های پس از مرگ

زندگی پس از زندگی برنامه ای متفاوت درباره مرگ از شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. با نوشتار ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ در فیگار همراه باشید.

هر فصل از این برنامه در 33 قسمت 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. برنامه زندگی پس از زندگی روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

روایتی از تجربه های پس از مرگ

ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱
ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

گروه تولید مجموعه تلویزیونی زندگی پس از زندگی با جدیت درحال ضبط و آماده‌سازی فصل سوم هستند، قرار است از اول ماه رمضان ۱۴۰۱ در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای از شبکه چهار تلویزیون روی آنتن برود.
تا کنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های 1399 و 1400 در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

برنامه مستند زندگی پس از زندگی روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

در برنامه زندگی پس از زندگی با تجربه گران مرگ موقت از نقاط مختلف کشور طی ۴ سال پژوهش، گفتگو و مصاحبه حضوری انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *