رقص شقایق دهقان ؛ رقص و آواز شقایق دهقان با صدای بانو مهستی + فیلم

شقایق دهقان با انتشار کلیپ رقص سلفی با آهنگی شاد و قدیمی از مهستی در نوروز ۱۴۰۱ خبرساز شد. در ادامه با اخبار رقص شقایق دهقان همراه فیگار بمانید.

شقایق دهقان بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با یک ویدیو شاد و جذاب به استقبال سال نو رفت. رقص و آواز شقایق دهقان با آهنگ فدات شم از مهستی که در اینستاگرام منتشر کرد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

رقص شقایق دهقان

رقص و آواز شقایق دهقان با صدای بانو مهستی + فیلم

رقص شقایق دهقان
رقص و آواز شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷) بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است.

از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

بیشتر بخوانید:

خودکشی آلن دلون ؛ تصمیم به مرگ خودخواسته یا اتانازی آلن دلون

شقایق دهقان بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با یک ویدیو شاد و جذاب به استقبال سال نو رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص شقایق دهقان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *