علت ممنوع التصویری وریا غفوری چیست ؛ مصاحبه ای که برای کاپیتان آبی ها دردسر شد!

روند ممنوع التصویری چهره‌های سرشناس همچنان ادامه دارد، پس از ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی‌مقدم، حالا نوبت به وریا غفوری کاپیتان استقلال رسیده.دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، صداوسیما تصویر کاپیتان تیم قهرمان یعنی استقلال را از عکس تیمی آبی‌پوشان حذف کرد. حال این سوال مطرح است که آیا وریا غفوری ممنوع التصویر شد ؟ در ادامه با خبر ممنوع التصویری کاپیتان استقلال همراه فیگار بمانید.

وریا غفوری کاپیتان استقلال

ممنوع التصویری وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان استقلال
وریا غفوری ممنوع التصویری, ممنوع التصویری کاپیتان استقلال

وریا غفوری ممنوع التصویری

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در برنامه فوتبال برتر که دوشنبه شب از شبکه 3 صدا و سیما پخش شد، تصویر وریا غفوری در عکس تیمی قهرمان لیگ برتر حذف شده بود. به‌دنبال این ماجرا، شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویری وریا غفوری بر سرزبان‌ها افتاد.

غیبت عجیب غفوری در عکس تیمی استقلال که در برنامه فوتبال برتر پخش شد، درحالی اتفاق افتاد که غفوری بعد از قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر نسبت به موضوعات معیشتی مردم واکنش نشان داد و ممکن است سانسور تصویری کاپیتان استقلال به دلیل واکنش تند او بوده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وریا غفوری کاپیتان استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “علت ممنوع التصویری وریا غفوری چیست ؛ مصاحبه ای که برای کاپیتان آبی ها دردسر شد!

  1. وریا افتخار کوردستان، ایران و استقلال (تاج ایران) هیچ قدرتی اجازه اهانت به کوردها ندارد. هر بژی کاکه وریا غفوری همیشه تاریخ کاپیتانی مرد بزرگ. من هم با افتخار تمام کورد هستم کاکه گیان. علی سلیمانی (خلقی ئیلام)

  2. سلام در اینکه مردم مشکلات معیشتی دارن شکی نیست ولی دیگه کسانی که میلارد ها تومان از حساب مردم تو جیبشون به خاطر چند ضربه شوت میریزن دیگه نباید چیزی بگن خواهشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *