ترفندهای بازی Apex Legends Mobile | چطور در Apex Legends Mobile ببریم؟

بازی Apex Legends Mobile یک بازی بتل رویال جدید برای موبایل است که چند روز پیش منتشر شده است. گرچه قبل از آن، نسخه کنسول و PC آن وجود داشت و می‌توانستید آن را تجربه کنید.

مهم نیست بازی Apex Legends Mobile، اولین یا آخرین بازی بتل رویال (بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022) است که در حال تجربه آن هستید! در هر صورت به استراتژی و ترفند‌هایی نیاز دارید که بتواند باعث پیروزی شما شود.

امروز ما تصمیم گرفتیم که یک راهنمای کوتاه و جامع برای پلیرهای مبتدی بازی Apex Legends Mobile بنویسیم و آن را در فیگار منتشر کنیم. در این راهنما، قصد داریم تعدادی از ترفند‌ها و استراتژی‌های موفق در بازی Apex Legends Mobile را به شما آموزش دهیم که احتمال پیروزی‌تان بالاتر می‌برند.

معرفی بازی Apex Legends Mobile

ترفندهای بازی Apex Legends Mobile
ترفندهای بازی Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends توسط شرکت EA یا همان الکترونیک آرتز ساخته شده است. این شرکت، ساخت بازی‌های محبوبی مانند FIFA ،Mass Effect، سری بازی‌های Need For Speed، The Sims و صدها بازی دیگر را به عهده داشته است.

Apex Legends، ثمره تلاش جدی این شرکت برای ساخت یک بازی بتل رویال است. این بازی در سال 2019 و درست در زمان عرضه موج طلایی بازی‌های بتل رویال عرضه شد؛ اما نتوانست آن طور که باید نظر پلیرها را به خود جذب کنید.

به مرور زمان، بازیکنان مختلف متوجه پتانسیل Apex Legends به عنوان یک بازی بتل رویال فوق‌العاده شدند و به مرور از بازی‌هایی مثل Free Fire، Pubg و Call Of Duty Warzone، به این بازی مهاجرت کردند.

حالا پس از گذشت 3 سال از عرضه نسخه کنسول Apex Legends، این شرکت در 17 می 2022، یعنی دو روز قبل، نسخه کامل این بازی برای پلتفرم موبایل را منتشر کرده است. این نسخه که با نام Apex Legends Mobile شناخته می‌شود، دارای گیم پلی روان و گرافیک فوق‌العاده است.

بهترین لوت در بازی Apex Legends Mobile

ترفند‌هایی برای پیروزی در بازی Apex Legends Mobile

ترفندهای بازی Apex Legends Mobile
ترفندهای بازی Apex Legends Mobile

در ادامه، تعدادی نکته و ترفند را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آنها، می‌توانید در نبردهای Apex Legends Mobile، به پپروزی برسید.

  • استفاده از دسته بازی برای Apex Legends Mobile

در صورتی که یک دسته PlayStation یا Xbox در اختیار دارید، می‌توانید آن را به گوشی خود متصل کنید. این کار باعث می‌شود که حس و حال نسخه کنسول بازی Apex Legends به شما منتقل شده و به این ترتیب، بتوانید بر بازی مسلط شوید.

به دلیل اینکه صفحه نمایش اکثر گوشی‌های هوشمند، اندازه‌ای کوچک در حدود 6 تا 6.5 اینچ دارند، پیشنهاد می‌کنیم این روش را بر روی تبلت‌ها بکار ببندید.

  • روش‌های تیراندازی و قدرت‌های هر Legend را یاد بگیرید.

این مورد ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که چند دور از بازی Apex Legends Mobile را به یادگیری انواع امکانات و دکمه‌های موجود در صفحه اختصاص دهید. سعی کنید آنها را به هر شکل امتحان کنید.

همچنین اطلاعات نوشته شده برای هر Legend را با دقت بخوانید و آنها را در طول بازی به کار بگیرید. تا زمانی که بتوانید کاربرد هرکدام را درک کرده و در زمان مناسب از آنها استفاده کنید.

  • شخصیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شخصیت‌های مختلف را انتخاب کنید و بهترین آنها را با توجه به سبک بازی‌تان انتخاب کنید. گرچه می‌توانید بدون این کار و انتخاب هر شخصیتی، بازی را انجام دهید؛ اما انتخاب درست یک Legend که به سبک بازی شما کمک کند، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

در حال حاضر، تعداد شخصیت‌های قابل انتخاب در بازی Apex Legends Mobile به اندازه انگشتان دو دست است؛ مسلما در آینده این تعداد بیشتر خواهد شد.

  • در مناطق خلوت بازی را آغاز کنید.

بهتر است در مناطقی فرو بیایید که بازیکنان کمتری درون آنها حضور داشته باشند. این کار باعث می‌شود بتوانید بیشتر زنده بمانید و با خیال آسوده، به جمع آوری غنیمت‌ها و منابع بپردازید.

مناطق خاکستری و آبی، بهترین انتخاب‌ها برای فرود در مکانی خلوت هستند.

  • تیم را رها نکنید!

بهتر است در تمام طول بازی، نزدیک تیم خود بمانید. این کار باعث می‌شود زمانی که دشمن شما را زخمی می‌کند، دوستان هم‌تیمی به کمک شما بیایند. این کار باعث می‌شود بتوانید با کمک هم‌ تیمی‌های خود، دشمنان را نابود کنید.

علاوه بر اینها، همراهی با تیمتان می‌تواند تجربه بهتری از بازی Apex Legends Mobile را برای شما رقم بزند.

  • در مواقع نیاز، فرار کنید.

اگر این بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که هرچه بیشتر به دشمنانتان آسیب وارد کنید، سپر شما قوی‌تر خواهد شد.

بنابراین اصلا اشکالی ندارد که در برخی از اوقات، به جای جنگیدن با دشمن، از دست آنها فرار کنید تا جانتان را نجات دهید. اگر تیم شما درحال عقب نشینی از نبرد است، شما هم از آنها پیروی کنید و برگردید.

  • پین کنید!

در صورتی که قصد رفتن به نقطه خاصی از نقشه بازی Apex Legends Mobile را دارید، حتما آن را پین کنید. این کار باعث می‌شود هم‌ تیمی‌های شما از نقشه و استراتژی شما آگاه شوند. همچنین در صورتی که قصد دارید بخش خاصی از منطقه را زیر و رو کنید، حتما آن را پین کنید.

  • دلایل باخت را جدی بگیرید!

برخی مواقع، انتخاب یک Legend می‌تواند باعث باختن تیم شما شود. در مواقع دیگر، ممکن است عدم عقب نشینی همراه با دیگر هم‌ تیمی‌ها باعث کشته شدن شما شود.

همواره دلایل شکست خود را بررسی کنید و سعی کنید در نبرد بعدی، از آنها عبرت بگیرید. جبران اشتباهات یکی از کارهایی است که می‌تواند شما را به پیروزی برساند.

سخن پایانی

ترفندهای بازی Apex Legends Mobile
ترفندهای بازی Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends Mobile تنها 2 روز از عمر واقعی خود در پلتفرم موبایل را گذرانده است؛ بنابراین باید انتظار رخ دادن اختلالات مختلف در آن را داشته باشید. اختلالاتی مثل قطعی سرور، مشکلات پینگ، باگ‌ و لگ و موارد این چنینی!

بنابراین باید کمی دست نگهدارید تا توسعه دهندگان Apex Legends Mobile، مشکلات آن را برطرف کنند. پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده، Apex Legends Mobile بتواند جای بازی‌های بتل رویال مشهوری مثل Pubg Mobile، Genera Free Fire، Call Of Duty Mobile و دیگر بازی‌های بتل رویال موبایلی را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترفندهای بازی Apex Legends Mobile سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *