مصاحبه‌ی عجیب و ناگهانی ترانه علیدوستی با شبکه بی‌بی‌سی ؛ ترانه ممنوع‌الکار میشود؟

مصاحبه ترانه علیدوستی در حاشیه‌ی جشنواره کن، در یک اقدام جنجالی و ناگهانی، با بی‌بی‌سی فارسی به گفتگو پرداخت و شایعاتی از ممنوع‌الکار شدن او به گوش میرسد.

مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی در جشنواره کن شاید بمب خبری جشنواره کن باشد. در ادامه با خبر ترانه علیدوستی همراه فیگار بمانید.

مصاحبه ترانه علیدوستی

مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی فارسی

مصاحبه ترانه علیدوستی
مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی, مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی فارسی

مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی در جشنواره کن شاید بمب خبری جشنواره کن باشد. او به شرایط اجتماعی حاکم در ایران اعتراض کرد و گفت تنها جایی که ممکن است صدای ما شنیده شود چنین مراسم هایی است در ایران حرفم سرکوب می شد این مصاحبه حالا با حاشیه هایی در داخل همراه شده و به نظر می رسد با بازگشت این تیم به ایران باید شاهد تیر و ترکش های آن باشیم.

فیلم مصاحبه ترانه علیدوستی با بی بی سی فارسی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصاحبه ترانه علیدوستی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “مصاحبه‌ی عجیب و ناگهانی ترانه علیدوستی با شبکه بی‌بی‌سی ؛ ترانه ممنوع‌الکار میشود؟

  1. با پول بیت‌المال فیلم های بی ارزش و ضدایرانی میسازن تا جایزه رو ببرن و وجهه ایران رو تو دنیا خراب میکنن وقتی هم با پول ایران و به عنوان نماینده ایران میرن اونجا جوگیر میشن و چرت و پرتی می بافن

  2. ممنونم بانو دقیقا همینطوراست،متاسفانه عده ای تهی مغز که با نقش های آبکی فقط به جهت ضد ایرانی بودن فیلم به این جشنواره ها راه پیدا میکنند و متاسفانه وهم و خیال آنها را اشباع می کند و اینگونه به عقده گشایی می پردازند که جایی برای خود در آنسوی مرزها باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *