رسانه اماراتی: مجیدی میان گزینه‌های سرمربیگری الاتحاد کلبا ؛ تیم فصل بعد مجیدی مشخص شد؟

میان افزایش شایعات درباره آینده سرمربی استقلال ، یک رسانه کشور امارات از احتمال مربیگری کاپیتان پیشین آبی‌ها در یک تیم لیگ برتری این کشور خبر داد.

رسانه اماراتی «الخلیج الریاضی» نوشت فرهاد مجیدی میان گزینه‌های سرمربیگری تیم الاتحاد کلبای امارات قرار دارد. در ادامه با خبر برکناری فرهاد مجیدی همراه فیگار بمانید.

سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی الاتحاد کلبا

سرمربی استقلال
خداحافظی فرهاد مجدی از استقلال, برکناری فرهاد مجیدی

خداحافظی فرهاد مجدی از استقلال

فرهاد مجیدی» توانست با بهترین عملکرد ممکن تیم فوتبال استقلال را به قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برساند. در پایان دیدار با نفت‌مسجدسلیمان و برگزاری جشن قهرمانی استقلال، اخبار مختلفی مبنی بر خداحافظی مجیدی با بازیکنان استقلال و پایان حضورش در جمع آبی‌پوشان مخابره شد.

در این راستا از امارات به‌عنوان مقصد جدید فرهاد مجیدی برای ادامه دوران مربیگری نامبرده می‌شود. بر همین اساس، رسانه اماراتی «الخلیج الریاضی» نوشت مجیدی در میان گزینه‌های سرمربیگری تیم الاتحاد کلبای امارات قرار دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرمربی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *