ماجرای سربازی علیرضا بیرانوند چیست ؛ گلر ملی‌پوش ایران می‌تواند به پرسپولیس بازگردد؟

وکیل علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش و دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس به خبر مشمولیت سربازی این دروازه بان در فضای مجازی واکنشی نشان داد.

خلاف برخی شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده مشمول خدمت سربازی نیست! در ادامه با خبر علیرضا بیرانوند سربازی همراه فیگار بمانید.

علیرضا بیرانوند گلر

سربازی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند گلر
سربازی علیرضا بیرانوند, خدمت سربازی علیرضا بیرانوند

خدمت سربازی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در حالی که روز گذشته از قراردادش به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس رونمایی شد که گفته می‌شود این دروازه بان از شهریورماه سرباز می‌شود و باید به خدمت سربازی برود، اما این موضوع تکذیب شد.

مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند ضمن تکذیب این مطلب گفت: بیرانوند مشمول خدمت سربازی نیست و برای او حاشیه درست می‌کنند. او دانشجوی ارشد تربیت بدنی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

داستان از این قرار است که علیرضا بیرانوند دانشجوی ارشد تربیت بدنی است. او لیسانس تربیت بدنی دارد و سال قبل هم در آزمون مقطع کارشناسی ارشد شرکت کرد و قبول شد. او هم اکنون در رشته فیزیولوژی ورزشی مشغول به تحصیل است و به همین دلیل از معافیت تحصیلی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علیرضا بیرانوند گلر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *