واکنش جالب همسر دانیال اسماعیلی‌فر به پیشنهاد بازی کردن در پرسپولیس

ندا چملانیان ملی پوش والیبال زنان نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون مقصد بعدی دانیال اسماعیلی‌فر با انتشار یک استوری واکنش نشان داده است.

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن سپاهان احتمالا به دلیل حضور همسرش در تهران پرسپولیسی خواهد شد. در ادامه با خبر دانیال اسماعیلی‌ فر پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

دانیال اسماعیلی‌فر

همسر دانیال اسماعیلی‌ فر

دانیال اسماعیلی‌فر
دانیال اسماعیلی‌فر پرسپولیس, دانیال اسماعیلی‌ فر پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر پرسپولیس

اسماعیلی‌فر در ابتدای لیگ بیستم از ذوب‌آهن به سپاهان پیوست و طی دو سال اخیر توانست با ثبت آماری قابل توجه خودش را به عنوان بازیکنی شاخص در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی معرفی کند. حالا اما قرارداد دو ساله این بازیکن تمام شده و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آینده این بازیکن شنیده می‌شود.

چند روز گذشته ماجرای مذاکرات باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر باعث ایجاد حواشی شد. درحالی که هنوز مسئولان این باشگاه با این بازیکن به صورت رسمی وارد مذاکره نشده اند اما عده ای از هواداران رامین رضاییان در حمایت از این بازیکن جنجالی در پیج شخصی اسماعیلی فر اقدام به انتشار پیام هایی کردند که باعث شد این بازیکن فصل گذشته سپاهان در استوری اعلام کند با هیچ باشگاهی مذاکره و توافق نکرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانیال اسماعیلی‌فر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *