شوک بزرگ به فرانسه ؛ مصدومیت امباپه، لوکاکو و واران در شب بازی‌های ملی!

شکست برابر تیم ملی دانمارک تنها اتفاق بد شب گذشته برای تیم ملی فرانسه نبود، مصدومیت امباپه باعث شد او بازی فرانسه در لیگ ملت‌ها را نیمه‌کاره رها کند.

امباپه به دلیل مصدومیت مجبور شد بازی فرانسه در لیگ ملت‌ها را نیمه‌کاره رها کند. در ادامه با خبر مصدومیت کیلیان امباپه همراه فیگار بمانید.

مصدومیت امباپه

مصدومیت شدید امباپه

مصدومیت امباپه
مصدومیت امباپه در لیگ ملت‌ها, مصدومیت کیلیان امباپه

صدومیت امباپه در لیگ ملت‌ها

تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف دانمارک رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
امباپه از ابتدای بازی در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش به میدان رفت اما مجبور شد در ابتدای نیمه دوم جایش را به کریستوفر انکونکو بدهد، چرا که در دقایق پایانی نیمه اول دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه حضور در میدان نبود.

مصدومیت امباپه نگران کننده است. هنوز نوع و زمان دوری ستاره پاری سن ژرمن از میادین مشخص نیست و باید تا تست های پزشکی منتظر ماند. فرانسه در بازی‌های بعدی خود باید برابر کرواسی و اتریش قرار بگیرد و نبود امباپه می‌تواند کار را برای فرانسه و کریم بنزما سخت کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصدومیت امباپه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *