سرقت از صندوق امانات بانک ملی ؛ ماجرای سرقت هالیوودی از صندوق امانات چیست؟

سرقت صندوق امانات بانک ملی در تعطیلات گذشته، نگرانی‌هایی را برای شهروندان به وجود آورده است، چه کسی مسئولیت اموال به سرقت رفته را بر عهده دارد؟

در پی سرقت 168 صندوق امانت بانک ملی شعبه دانشگاه تهران، مدیر و نیز 2 نفر از کارمندان این بانک بازداشت شده‌اند و جزئیات این سرقت بی‌سابقه و حرفه‌ای توسط پلیس در دست بررسی است. در ادامه با خبر علت سرقت از صندوق امانات بانک ملی همراه فیگار بمانید.

سرقت صندوق امانات بانک ملی

صندوق امانات بانک ملی

سرقت صندوق امانات بانک ملی
علت سرقت از صندوق امانات بانک ملی, صندوق امانات بانک ملی

ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملی چیست ؟

تعدادی از سارقان در تعطیلات اخیر از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو‌به‌روی دانشگاه تهران شدند و حدود ۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت بردند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سارقان، دستگاه ضبط تصاویر را نیز به سرقت برده‌اند. در جریان این سرقت، سیستم امنیت بانک که به‌صورت خودکار، پلیس و رئیس بانک را مطلع می‌سازد، پرسش‌های زیادی را ایجاد کرده است!

بیشتر بخوانید :

تحقیقات برای بازداشت عاملان این سرقت در حالی ادامه دارد که رئیس شعبه بانک به‌دلیل اهمال‌کاری بازداشت شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که دزدان در تعطیلات عید فطر نیز قصد دستبرد به صندوق امانات بانک دیگری را داشتند که نقشه آنها ناکام مانده بود.

نقص در سیستم امنیتی بانک باعث شده بود که قبلا پیامی مشابه را برای رئیس بانک ارسال کند. در آن زمان، رئیس بانک به پلیس اطلاع داده بود، اما مشخص شد که سیستم به اشتباه پیام را ارسال کرده است. همین نقص باعث شد که رئیس بانک این‌بار نسبت به هشدار سیستم امنیتی، بی‌توجه باشد!!

روز گذشته، تعدادی از مالباخته‌ها مقابل شعبه تجمع کرده و خواستار پاسخگویی شدند. آنها می‌پرسند مگر پلیس نگفته بود که طلا و جواهرات را به صندوق امانات بانک بسپاریم؟

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرقت صندوق امانات بانک ملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *