فیلم جنجالی دیگر از رضا رویگری ؛ خوشگذرانی عجیب رضا رویگری در استخر! + ویدئو

ویدئویی جدید از رضا رویگری‌ در استخر که مشغول تمرین و درمان بود سوژه کاربران شد، او بازیگر پیشکسوت ایرانی است و حالش روز به روز در حال بهتر شدن است.
ویدئویی از رضا رویگری در حال در حال آب درمانی در استخر منتشر شده است. در ادامه با خبر استخر رضا رویگری همراه فیگار بمانید.

رضا رویگری‌ در استخر

رضا رویگری استخر

رضا رویگری‌ در استخر
فیلم رضا رویگری در استخر, رضا رویگری استخر

رضا رویگری که از مدت ها پیش دچار حاشیه‌های بسیاری شده بود، این روزها تحت درمان است. جدیدترین حاشیه برای رضا رویگری مربوط به ویدیوی پول پاشی بر سر این هنرمند بود که با واکنش های تندی مواجه شد اگر چه بعد از آن رویگری با انتشار ویدیویی اظهار کرد که این یک رفتار عادی در جشن تولد دوستش بود و شخصی قصد تحقیر او را نداشته است.

اکنون ویدیوی جدیدی از رضا رویگری در استخر منتشر شده است، که دوباره سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی شده است. در ادامه این ویدیو را مشاهده میکنید.

فیلم رضا رویگری در استخر

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا رویگری‌ در استخر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *