فیلم شهاب حسینی مجوز گرفت ؛ فیلمی از ژانر «دلهره» که مجوز اکران گرفت

فیلم شین و روز سیب پروانه نمایش گرفتند. شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی جمهوری اسلامی ایران با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرد.

فیلم «شین» و «روز سیب» پروانه نمایش گرفتند. در ادامه با خبر فیلم روز سیب همراه فیگار بمانید.

فیلم شین و روز سیب

فیلم شهاب حسینی مجوز گرفت

فیلم شین و روز سیب
فیلم شین, فیلم روز سیب, فیلم شهاب حسینی مجوز گرفت

 فیلم شهاب حسینی مجوز اکران گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «شین» به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی و «روز سیب» به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت و کارگردانی محمود غفاری موافقت کرده است.

«شین» محصول سال 1397 است که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شده و یک نشست خبری پر حاشیه هم برای آن برگزار شد. در فیلم سینمایی؛ «شین» شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، محمود پاک‌نیت، غزال نظر، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، علی شادمان، افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی، فاطمه شکری و… نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم شین و روز سیب
فیلم شهاب حسینی, فیلم شهاب حسینی مجوز اکران گرفت

همچنین فیلم سینمایی «روز سیب» که سال قبل در بخش «نسل‌ها» جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد. «روز سیب» داستان یک خانواده ایرانی است که با وجود ناملایمات، عاشقانه و سرشار از رویا در کنار هم می‌ایستند و همزمان به یکدیگر فضای رشد می‌دهند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم شین و روز سیب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *