نخستین تصویر تمام‌ رنگی از تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر شد + عکس

ناسا با انتشار یک تصویر تمام رنگی تلسکوپ جیمز وب توانایی‌های آن را به نمایش گذاشت. در صفحه اینستاگرام تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویر با کیفیتی منتشر شد.

ناسا تصویر آزمایشی تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر کرده که حیرت‌‌انگیز است. در ادامه با خبر عکس تلسکوپ جیمز وب همراه فیگار بمانید.

تصاویر جدید تلسکوپ فضایی جیمز وب از سحابی رتیل را از دست ندهید! [+عکس]

کشف جدید تلسکوپ فضایی جیمز وب ؛ کشف دی‌اکسید کربن در جو یک سیاره فراخورشیدی! [+عکس]

تصویر تمام رنگی تلسکوپ جیمز وب

تلسکوپ جیمز وب
اولین عکس تلسکوپ جیمز وب, نخستین تصویر از تلسکوپ جیمز وب

نخستین تصویر از تلسکوپ جیمز وب

این فقط یک تصویر آزمایشی است؛ پس تصور کنید عکس‌های اصلی و واقعی تا چه اندازه می‌توانند چشمگیر و خیره‌کننده باشند. حسگر هدایت خوب برای نشانه گرفتن اهداف وب با دقت بالا توسط آژانس فضایی کانادا ساخته شده است و ثبت تصاویر جذاب جزو کارهای اصلی آن نیست!

ببینید: تصاویر جدید و ترسناکی که تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر کرد! [+عکس]

تلسکوپ فضایی جیمز وب برای انتشار اولین تصاویر خود، این اشیاء و مناطق فضایی را به مدت 120 ساعت رصد و داده‌های زیادی از آن‌ها گردآوری کرده است. به گفته کارشناسان در حقیقت، این یکی از عمیق ترین تصاویری است که تا کنون از کیهان گرفته شده است. ۷۲ نوردهی عظیم در طول ۳۲ ساعت برای شکل دادن به عکس خیره‌کننده استفاده شد.

رنگ تصویر برای بهینه‌سازی کنتراست بصری مایل به قرمز انتخاب شده است. مدیران ماموریت وب از این رنگ قرمز متفاوت برای تمایز بخشیدن بین تصاویر مهندسی وب و تصاویر علمی تمام رنگی آن استفاده می‌کنند. این یک تصویر موزاییکی است.

اولین عکس تلسکوپ جیمز وب

تلسکوپ جیمز وب
تصویر تلسکوپ فضایی جیمز وب, تصویر آزمایشی تلسکوپ فضایی جیمز وب

بیشتر بخوانید :


One thought on “نخستین تصویر تمام‌ رنگی از تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر شد + عکس

  1. انشاءالله این تلسکوپ در تقاطع صور فلکی عقاب خانه نپتون و انسان خانه اورانوس و شیر خانه زحل و گاو خانه مشتری نزدیک کیکاووس کوکب دری یا الله متعال را پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *