روایت جنجالی جواد خیابانی که باعث خشم استقلالی‌ها شد ؛ دوپینگ بازیکنان تیم تاج در دربی! [+فیلم]

دوپینگ بازیکنان تیم تاج ؛ جواد خیابانی روی آنتن زنده برنامه تلوزیونی سلام صبح بخیر، صبحت‌های جالبی را درباره دوپینگ تیم تاج مطرح کرد.

در این فیلم روایت خیابانی از دوپینگ بازیکنان تیم تاج و برد مقابل پرسپولیس را مشاهده می‌نمایید. در ادامه با خبر دوپینگ استقلال همراه فیگار بمانید.

دوپینگ بازیکنان تیم تاج

  • جواد خیابانی تیم تاج
دوپینگ بازیکنان تیم تاج
دوپینگ استقلال, جواد خیابانی تیم تاج, جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر

جواد خیابانی در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر خاطره‌ای از بازی استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۵۴ تعریف کرد. او گفت :

 «سال ۵۴ بازیکنان تیم تاج دوپینگ کردند و پرسپولیس را بردند! چون بازیکنان تاج ملی پوش بودند، محروم نشدند. سرمربی پرسپولیس، چون مدرک رو کرده بود، اخراج شد!» بازیکنان متخلف توسط افسر دوپینگ راهی آزمایشگاهی در خیابان طالقانی می‌شوند و آن طور که من شنیدم جواب آزمایش دوپینگ آنها هم مثبت اعلام می‌شود. به دلیل اینکه تمام بازیکنان متهم شده بازیکنان تیم ملی بودند و محرومیت آنها باعث از هم پاشیدن تیم ملی می‌شود. همین موضوع باعث درگیری بین بهزادی و عبدو می‌شود و سرمربی وقت پرسپولیس از سمتش برکنار و بیوک وطنخواه جانشینش می‌شود.»

فیلم دوپینگ تیم تاج

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دوپینگ بازیکنان تیم تاج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *