گزارشگر دربی ۹۸ ؛ گزارش دربی به جواد خیابانی واگذار شد.

گزارش بازی پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران بر عهده جواد خیابانی است. در ادامه نوشتار گزارشگر دربی ۹۸ با فیگار همراه شوید.

پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران امروز ساعت 17:30 به مصاف هم می روند. این بازی به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بیش از پیش حساس شده و گزارش این دیدار نفس گیر بر عهده جواد خیابانی است.

گزارشگر دربی ۹۸

گزارش دربی به جواد خیابانی واگذار شد.

گزارشگر دربی ۹۸
گزارشگر دربی 98, جواد خیابانی دربی 98

برنامه «فوتبال برتر» همزمان با آخرین شهرآورد قرن، پنجشنبه (۲۶اسفند ماه) ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می شود.

جواد خیابانی دربی 98

بنابر اعلام میثم فضلعلی- مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، اجرای برنامه  «فوتبال برتر» توسط محمدرضا احمدی، با حضور میهمانانی همچون سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی، محسن خلیلی و آرش برهانی، با تولید و پخش آیتم های متنوعی در استودیوی اختصاصی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز که در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود، توسط ۱۴ دوربین HD پوشش و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و با گزارش جواد خیابانی به صورت مستقیم، با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گزارشگر دربی ۹۸ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *