رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی ؛ خرید پُر سروصدای فرهاد مجیدی در امارات

فرهاد مجیدی مربی سابق استقلال ، پنجمین بازیکن خود را برای باشگاه اماراتی خرید. با ما همراه باشید تا به رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی بپردازیم.

فرهاد مجیدی که به تازگی به باشگاه اماراتی اتحاد کلباء پیوسته، امروز صبح از پنجمین خرید خود که خرید بزرگی نیز به حساب می‌آید رونمایی کرد و در ادامه با ما همراه باشید تا به رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی بپردازیم.

رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی

  • خرید پُر سروصدای فرهاد مجیدی
رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی
خرید جدید فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی که در ابتدای این فصل رقابت‌های فوتبال، از تیم استقلال کناره‌گیری کرد و به تیم اماراتی اتحاد کلباء پیوست، با بودجه‌ی کلانی که در اختیار داشت توانست 5 بازیکن خوب و با کیفیت دریافت کند و جدیداً هم بمب نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی را راه انداخت.

در ادامه میتوانید عکس بازیکن جدید تیم اتحاد کلباء را ببینید:

رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی
بمب نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی

بازیکن جدیدی که فرهاد مجیدی آن را در اختیار گرفته است فیلیپ کیش نام دارد که تاکنون برای تیم گالاتاسرای ترکیه، و التفاق عربستان توپ می‌زد و حالا با مبلغ بالایی، راهی این تیم اماراتی شد. او اهل کشور اسلواکی است در پست هافبک میانی توپ می‌زند.

همچنین این بازیکن آمار فوق‌العاده‌ای را به جای گذاشته است و با 29 گل و 13 پاس گل، به یکی از بهترین بازیکنان اسلواکی تبدیل شده است. حالا این باشگاه اماراتی، از خرید پُر سروصدای فرهاد مجیدی رونمایی کرد و با خرید این بازیکن، توانست طرفداران دنیای فوتبال امارات و این باشگاه را شگفت‌زده کند.

در ادامه میتوانید توئیت باشگاه در رابطه با این بازیکن را ببینید:

رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی
خرید پُر سروصدای فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در سال گدشته، توانست بدون حتی یک باخت، استقلال تهران را پس 9 سال، قهرمان لیگ برتر ایران کند و در پایان فصل، پس از یک اتفاق عجیب، خود را از این سِمَت برکنار کرد و به این باشگاه پیوست تا در این تیم نیز شاهد بمب نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی باشیم.

او پس از برکناری خود از باشگاه استقلال، گفت:

من کارم را برای این باشگاه انجام دادم و برای تیم، و بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

تصویر فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم اتحاد کلباء

رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی
رونمایی از خرید جدید فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال اهل ایران است. او در 45 بازی ملی 10 گل به ثمر رسانده و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *