خالکوبی جورجینا رودریگز برای رونالدو [+ عکس و معنای تتو]

جورجینا رودریگز، همسر کریستین رونالدو، تاکنون هیچ تتو یا خالکوبی‌ نداشته است. اما کنون ما شاهد خالکوبی جورجینا رودریگز برای رونالدو  هستیم.

2 روز پیش، جورجینا تصویری از خود در اینترنت منتشر کرد که درحال خالکوبی یک تتو روی سعد دست چپش بود. اما او تا امروز نتیجه نهایی و طرح تتوی خود را فاش نکرده بود. اکنون می‌دانیم که خالکوبی جورجینا برای رونالدو بوده و مفهومی عاشقانه داشته است.

خالکوبی جورجینا رودریگز برای رونالدو

  • جورجینا درحال خالکوبی روی دستش:
خالکوبی جورجینا رودریگز برای رونالدو
تتوی جورجینا برای رونالدو

طرح تتوی جورجینا برای رونالدو بسیار مینیمال، و مفهوم آن نیز مشخص کاملاً مشخص است. این تتلو حرف انگلیسی C و G را نشان می‌دهد که یک قلب میان آن‌ها قرار گرفته است. حرف C مخفف کریستین، و حرف G نیز مخفف جورجیا است. این تتو عشق بیسار زیادی میان رونالدو و جورجیا را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصویر کاملتتوی جورجیا رودریگز برای رونالدو را مشاهده کنید:

خالکوبی جورجینا رودریگز برای رونالدو
خالکوبی جورجینا برای رونالدو

لازم به ذکر است که جورجینا زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. او کودکی خود را در شهری بسیار کوچک گذراند و پدرش نیز به دلیل قاچاق یک محوله مواد مخدر، دستگیر شد.

جورجیا در بزرگسالی، در دوره‌ای مشغول به کار در یکی از شعبه‌های گوچی اسپانیا شد. روزی کریستین رونالدو نیز به همین شعبه رفت و زمانی که جورجیا که فروشنده آن جا بود را دید، عاشق او شد. آن‌ها سال‌ها است که زندگی مشترکی دارند. همچنین آن‌ها پنج فرزند با نام‌های کریستیانینهو، ایوا ماریا دوس سانتوس، بلا اسمرالدا، آلانا مارتینا دوس سانتوس آویرو و ماتئو رونالدو دارند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *