افشاگری از مرد نبودن شهره لرستانی [+ عکسِ لو رفته برگه آزمایشگاه] از شایعه تا واقعیت؟!

بازگشت عمل شهره لرستانی این روزها باعث نگرانی مردم شده است. طبق اخبار رسیده به فیگار احتمالِ بازگشت مازیار به شهره لرستانی وجود دارد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۶ مهرماه ۱۳۴۵ متولد شد. شهره لرستانی (مازیار لرستانی) اصالتا اهل خرم آباد است. شهره لرستانی در سال ۶۹ در رشته کارگردانی تئاتر فارغ‌التحصیل شد. شهره لرستانی به تازگی تغییر جنسیت داده است.

بازگشت عمل شهره لرستانی

شهره لرستانی دیگه مرد نیست

بازگشت عمل شهره لرستانی
بازگشت عمل مازیار لرستانی

مازیار لرستانی گفت:

من برای همیشه در ایران خواهم ماند، ایران را دوست دارم حتی اگر من را بیرون هم کنند نمی‌روم. او گفته بازیگران زن مثل خواهر من هستند. وی درباره اینکه چرا هورمون درمانی را آغاز نکرده گفته که اجاره نشین است و از کار هنری خرج زندگی اش را درمی آورد. به زودی هورمون تراپی را شروع خواهم کرد.

بازگشت عمل مازیار لرستانی ؟

بازگشت عمل مازیار لرستانی
بازگشت عمل مازیار لرستانی

امروز آقای لرستانی برگه آزمایش اش را منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و شایعات زیادی مبتنی بر بازگشت عمل مازیار لرستانی ایجاد کرد. مجموعه ما امیدوار است که ایشان در صحت و سلامت کامل به سر ببرند.

در ادامه می‌توانید عکس برگه آزمایش شهره لرستانی را ببینید:

بازگشت عمل مازیار لرستانی
بازگشت عمل شهره لرستانی

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ bottle به همراه متن آهنگ و کیفیت 320 + [عکس]
قسمت دوم فصل اول سریال خاندان اژدها لو رفت [+لینک دانلود]
تاریخ انتشار قسمت سوم 365 روز

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *