حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن [+فیلم لو رفته]

ریکاردو ساپینتو مربی جدید استقلال پس از بردی که در ورزشگاه آزادی کسب کرد حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن را انجام داد.

ریکاردو ساپینتو، پس از پایان بازی استقلال و مس کرمان، به طرز عجیبی شادی‌اش از بابت کسب سه امتیاز را با بانوانی که اولین حضور خود در لیگ برتر تجربه کردند را تقسیم کرد.

حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن [+فیلم لو رفته]

  • حرکت عجیب مربی استقلال پس از برد
حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن
حرکت عجیب مربی استقلال پس از برد

ریکاردو ساپینتو، مربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، لحظاتی جالب و جنجالی ر در پایان بازی در مقابل مس کرمان رقم زد و از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد. خوشحالی جنجالی ساپینتو پس از برد در مقابل زنان در چند روز اخیر بسیار سروصدا کرده و حرکت عجیب مربی استقلال پس از برد بازتابی جهانی داشته.

در ادامه می‌توانید ویدئوی حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن را ببینید:

تیم استقلال در روز پنجشنبه، و در هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد تیم مس کرمان در با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و دومین برد خود را جشن بگیرد. سرمربی پرتغالی این تیم، به دلیل مشکلاتی که استقلال با تلویزیون ملی دارد در نشست خبری حاضر نشد، اما با انتشار پیامی در اینستاگرام خود، به حضور زنان و برد تیمش گفت:

روز تاریخی عجیبی بود، با یک برد بزرگ دیگر، با کیفیت و تلاش زیاد از سوی تیم ما. باعث افتخار بود که بخشی از اولین مسابقه‌ی استقلال با بانوان بودم که در ورزشگاه از ما حمایت کردند و این پیروزی بزرگ را دیدند.

در ادامه می‌توانید تصویر ریکاردو ساپینتو را ببینید:

حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن
حرکت +18 ساپینتو بعد از برد استقلال مقابل تماشاگران زن

ریکاردو مانوئل آندره سیلوا ساپینتو، مهاجم فوتبال بازنشسته و سرمربی اهل پرتغال است که در حال حاضر هدایت باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس را برعهده دارد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *