فیلم +18 طناز طباطبایی در سریال یاغی [+ویدئو]

یکی از جدیدترین آثاری که طناز طباطبایی در آن ایفای نقش کرده، سریال یاغی است. همراه ما باشید تا به مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی بپردازیم.

طناز طباطبایی بازیگر باتجربه و پرطرفدار سریال یاغی می‌باشد . طناز طباطبایی در شبکه نمایش خانگی چند سال پیش نیز حضور پیدا کرد. در این مقاله به جنجالی ترین سکانس سریال یاغی خواهیم پرداخت.

مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی

جنجالی ترین سکانس سریال یاغی

مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی
مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد.

شما می‌توانید جنجالی ترین سکانس سریال یاغی را مشاهده کنید:

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست. این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

زندگی شخصی طناز طباطبایی

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده‌ای داشته و پارچه‌های پر زرق و برق را نمی‌پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست، اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می‌رساند.

مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی
مثبت هجده ترین سکانس طناز طباطبایی در سریال یاغی

آغاز بازیگری طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 18 سالگی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه‌ایش را بدست آورد.

طناز طباطبایی در مورد عشق‌اش به بازیگری گفت:

فضای تئاتر نسبت به سینما به من اجازه تجربه بیشتری می‌دهد اما علاقه خودم سینماست و عاشق پرده نقره‌ایم.

طناز طباطبایی در 21 سالگی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جزو نقش‌های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی‌هایش را به چالش کشید.

اخبار بیشتر:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *