افشاگری: از رابطه عاشقانه تا خیانت لئوناردو دیکاپریو [+عکس]

دیکاپریو بازیگر معروف آمریکایی ، بار دیگر با همسر جدیدش دچار مشکل شد و باعث جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش شد.

لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مورون، پس از 4 چهار سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و این جدایی جنجال برانگیز، سوالات حاشیه‌ای را در ذهن هواداران سینما برانگیخت، که همدیگر در نوشتار جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش خواهیم پرداخت.

جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش

  • طلاق دیکاپریو از زنش
جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش
جدایی لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مورون

این زوج پس از چهار سال زندگی مشترک از ژانویه 2018، طلاق گرفتند و به گفته‌ی برخی از خبرگزاری‌ها جدایی دیکاپریو از همسرش امروز صبح رخ داد. این زوج، اولین بار در 4 ژانویه سال 2018، کنار یکدیگر دیده شدند.

در ادامه می‌توانید تصویر لئوناردو دیکاپریو در کنار کامیلا مورون را ببینید:

جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش
طلاق دیکاپریو از زنش

یکی از منابع نزدیک این زوج، در سال 2019 اعلام کرد:

قطعاً این دو نفر یک رابطه جدی دارند. کامیلا وقت زیادی را در خانه می‌گذراند و مدت‌هاست که او به عنوان دوست دختر لئو شناخته می‌شود.

اما این صحبت‌ها دوامی نداشت این دو نفر پس 4 سال طلاق گرفتند و دوباره جدایی دیکاپریو از همسرش رخ داد.

در ادامه می‌توانید تصویر این دو نفر را ببینید:

جدایی جنجال برانگیز دیکاپریو از معشوقه جدیدش
جدایی لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مورون

لئوناردو دیکاپریو، در 11 نوامبر 1974، در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا متولد شد. پدرش جورج دی‌کاپریو نویسنده کتاب‌های کمیک، بازیگر، و تهیه‌کننده فیلم‌های طنز است. او در سال 1989 آغاز به کار کرد و با هنرنمایی در نقش گری بکمن به جهان معرفی شد. از مهم‌ترین فیلم‌های او، می‌توان به تایتانیک، گرگ وال استریت، اگه می‌تونی منو بگیر، و جانگوی زنجیرگسیخته اشاره کرد.

کامیلا مورون نیز، در ۱۶ ژوئن 1997 به دنیا آمده و یک بازیگر، مدل آرژانتینی-آمریکایی است که از کارهای معروف او می‌توان به بازی در فیلم آرزوی مرگ اشاره کرد.

اخبار بیشتر:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *