بیوگرافی امین غلامی خواننده و افشای علت فوت همسرش +[ویدیویی از این زوج]

در این مطلب ضمن اشاره به علت فوت همسر غلامی، به شرح بیوگرافی امین غلامی خواننده محبوب کشور نیز خواهیم پرداخت. ویدیو جذابی از این زوج را در ادامه تماشا کنید.

امین غلامی زمانی که کودک بوده به خوانندگی و نوازندگی علاقمند شده و کار خود را با پیانو استارت زده است. زمانی که ۱۴ سال سن داشت با شخصی به نام عقیل اولین آهنگ خود را در کلاس آهنگسازی ساخت.

بیوگرافی امین غلامی خواننده

بیوگرافی امین غلامی خواننده
بیوگرافی امین غلامی خواننده

امین غلامی در 1366/10/13 در تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند خانوده بود. امین از کودکی نوازندگی پیانو را آغاز نمود و در سن 14 سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی ضبط کرد.

او پس از آن به طور حرفه‌ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو، کی‌برد، دف و تنبک به تسلط کامل رسید. امین غلامی از سال 88 شروع به ترانه سرایی هم کرد که اولین ترک رسمی او ترک سر به هوا نام داشت. ترانه و آهنگ و تنظیم کار را هم خودش انجام داد و با همان کار از اول طرفداران خودش را یافت.

امین غلامی در مصاحبه‌ای گفته بود:

در سال ۱۳۹۱ از کشور خارج شدم و به همین دلیل وقفه طولانی مدت در بین فعالیت هنری ام به وجود آمد و باعث شد که نامم در ذهن مردم از یاد برود.

علت مرگ همسر امین غلامی

علت مرگ همسر امین غلامی
علت مرگ همسر امین غلامی

امین غلامی در سال ۱۳۹۹ با خانمی به نام شهرزاد سادات ضیاء عربشاهی آشنا می‌شود و نامزد می‌کند. اما بعد از گذشت یکسال متوجه می‌شود که همسرش دارای تومور مغزی است و به سرطان مبتلا شده.

امین غلامی سعی می‌کند که مراسم ازدواج خود را زودتر برگزار کند تا از نظر روحی همسرش شرایط مطلوبی به دست آورد و همین اتفاق نیز می‌افتد. بعد از گذراندن دوره‌های درمانی تومور مغزی او درمان می‌شود و مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

اما بعد از چند ماه مجددا علائمی به سراغ همسرش آمده که به پزشک مراجعه می کنند و متوجه می‌شوند که این تومور در چند جای دیگر رشد کرده است در نهایت بعد از گذشت چند روز همسرش فوت می‌کند.

فیلم علی غلامی و همسرش را تماشا کنید:

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *