سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا در سریال یاغی +[فیلم +18]

صحنه هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا در قسمت هفدهم سریال یاغی،‌ یکی از بهترین صحنه‌های این سریال هست که بسیار هوشمندانه فیلمبرداری و تدوین شده است.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و با بازی بی‌نظیر علی شادمان،‌ پارسا پیروزفر و طناز طباطبائی، هر پنجشبه از پتلفرم فیلیمو منتشر می‌شود. سکانس بغل کردن جاوید و ابرا در یاغی به هنگام دیدار جاوید و ابرا در قسمت هفدهم یاغی جلب توجه کرد. صحنه‌ای که به نظر منشوری است، اما کارگردان با خلاقیت بالا آن را هدایت کرده است.

با کلیک بر لینک زیر می‌توانید به لینک دانلود قسمت 17 یاغی دسترسی داشته باشید:

دانلود سریال یاغی قسمت هفدهم

سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا

سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا در سریال یاغی +[فیلم +18]
سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا
سریال یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند و یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

جاوید که به یاغی معروف است، تلاش می‌کند که شناسنامه داشته باشد. با سختی‌های بسیار حکم صدور شناسنامه را از دادگاه می‌گیرد، اما زندگی سخت او تازه شروع می‌شود. مادر و پدر ابرا، دختری که جاوید به او علاقه دارد، ابرا را به آلمان می‌فرستند.

جاوید برای رسیدن به ابرا و اثبات موفقیتش با شخصی به نام بهمن آشنا شده و برای شرکت در تیم باشگاه کشتی او امتحان می‌دهد. با عضویت در این باشگاه سعی می‌کند که به تیم ملی دعوت شود. اما بهمن داستان آنطور که به نظر می‌رسد نیست و نقشه‌ها در سر دارد.

  • ستارگان: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان
  • کارگردان: محمد کارت
  • تهیه‌کننده: سید مازیار هاشمی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی

نقد و بررسی سریال یاغی

علی شادمان

سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا در سریال یاغی +[فیلم +18]
سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا
محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پرده سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

شادمان که در قسمت ۲۳ برنامه مهمونی حضور داشت، در مصاحبه با ایرج طهماسب از چگونگی حضور خود در فیلم “میم مثل مادر” اینگونه گفت:

زمانی که من کودک بودم، پدرم بیماری سختی داشت. اگر پدرم سرما میخورد، احتمال داشت که فوت کند. و من چند بار این استرس را تجربه کردم. بارها با دستگاه تنفس می‌کرد و خلاصه در همان حال و هوا بود که به من در شهری که زندگی میکردم، پیشنهاد بازی در فیلمی را دادند، که خود کاراکتر دچار همین بیماری بود.

شادمان نقش مکمل شنای پروانه (۱۳۹۸) از محمد کارت را بر عهده داشت و برای بازی در نقش اصلی مجموعه یاغی (۱۴۰۱) از محمد کارت مورد تحسین قرار گرفت.

در رابطه با علی شادمان بخوانید:

طناز طباطبائی

سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا در سریال یاغی +[فیلم +18]
سکانس منشوری هم آغوشی جاوید گنجی و ابرا
طباطبایی برای فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) ساخته محمد کارت، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

او برای فیلم‌های صداها (۱۳۸۷)، رخ دیوانه (۱۳۹۳) و خشم و هیاهو (۱۳۹۴) هم نامزد دریافت این جایزه شده بود. طناز طباطبایی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند.

در رابطه با طناز طباطبائی بخوانید:

دیدار جاوید و ابرا در قسمت هفدهم یاغی

فیلم صحنه بغل کردن جاوید و ابرا در یاغی را در ادامه مشاهده نمایید:

دانلود قسمت 17 یاغی

مطالب مرتبط با سریال یاغی:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *