از حذف پشه تا شوخی های +18 با نگار جواهریان [+فیلم و عکس]

حذف پشه در مهمونی و شوخی های +18 او در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

انگار شخصیت پشه را از مهمانی حذف کرده‌اند. یکی‌دو قسمت است که هر چه بگردی وی را نمی‌بینی. پیش از این‌که این شایعه پخش شود، ابتدا خیال می‌شد این مسئله یکی از ترفندهای ایرج طهماسب برای در اوج نگه داشتن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی‌اش است.

از حذف پشه تا شوخی های +18 با نگار جواهریان [+فیلم و عکس]

آقای طهماسب آن‌قدر باهوش است که بداند برای تشنه نگه داشتن مخاطب، باید از زیاد نشان دادن عروسک‌هایش پرهیز کند تا به این شکل اشتیاق بیش‌تری به وجود بیاید. این ترفندی بود که در مجموعه‌ی کلاه‌قرمزی و درباره‌ی عروسک‌ محبوبی مانند آقای همساده هم انجام شده بود. آقای طهماسب دقیقاً می‌دانست چه زمانی باید شخصیتش را وارد گود کند، تا مخاطب برایش له‌له بزند.

می‌توانیم نبودن شخصیت پشه در دو قسمت اخیر را به همین موضوع ربط بدهیم. اما گرفتاری این‌جاست که ما ایرانی‌ها از بس مارگزیده شده‌ایم دیگر از ریسمان سیاه و سفید هم می‌ترسیم. در ذهن گزیده‌شده‌مان مدام به این فکر می‌کنیم که «قطعاً» پشه را به خاطر حرف‌هایش دچار ممیزی کرده‌اند.

یعنی امکان ندارد به آن چیزی که در پاراگراف اول مطرح کردم هم فکر کنیم. در حالی که این امکان وجود دارد که… نع! راستش هر چه می‌خواهم فیلم بازی کنم و از ریسمان سیاه و سفید نترسم، نمی‌شود! اصلاً پارگراف اول را فراموش کنید!

در فضای مجازی که بچرخید، شایعه‌ی ممیزی خوردن شخصیت پشه، به خبر تمام صفحه‌های اینستاگرامی تبدیل شده است:

آیا پشه از مهمونی حذف شد؟

برای ما چه اتفاقی افتاده که برای حذف یک شخصیت عروسکی، چنین می‌ترسیم؟ این‌که شخصیت پشه دچار ممیزی می‌شود بحثی دیگر است؛ اما بحث این است ما چه‌قدر آسیب‌دیده‌ایم که حتی برای یک لحظه هم نمی‌توانیم به این فکر کنیم: شاید عدم حضور پشه، به مقتضیات قصه ربط داشته باشد.

بله! کار ما به این‌جا رسیده است؛ از بس آسیب دیده‌ایم، از بس بهمان آسیب زده‌اند، از بس نیش خورده‌ایم که اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد نکته‌ای منفی‌ست. وگرنه هنوز هم می‌توانیم به این فکر کنیم که نبودِ پشه ممکن است دلیلی دراماتیک … نع! نمی‌شود! نمی‌توانم فیلم بازی کنم. من هم از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسم.

فیلمی که باعث شد شایعه حذف پشه شدت بگیرد را ببینید:

غیرتی شدن رامبد جوان در مهمونی

در این ویدیو از قسمت ۲۵ برنامه مهمونی ایرج طهماسب با حضور زوج بازیگر سینما و تلویزیون ایران، رامبد جوان در واکنش به دیالوگ همیشگی پشه [بده بزنیم!] روی همسرش نگار جواهریان غیرتی می شود و می گوید:

منو بزن؛ اجازه نمیدم نشیت بهش برسه!

در ادامه میتوانید فیلم غیرتی شدن رامبد جوان در برنامه مهمونی را تماشا کنید:

 

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *