زیباترین دختران در تیک تاک (TikTok)

پلتفرم تیک تاک یا همان TikTok ، یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های چند سال اخیر می‌باشد که در ادامه این نوشتار، به زیباترین دختران در تیک تاک خواهیم پرداخت.

تیک‌تاک، که به انگلیسی آن را TikTok، می‌نامند، یکی از مهم‌ترین رسانه‌های اجتماعی در این چند سال اخیر بوده که پلتفرمی چینی است که از طریق سیستم عامل‌های IOS و Android قابل دسترس می‌باشد.

تیک‌تاک در ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۶ در چین عرضه شد و عرضه آن برای خارج از چین، با عنوان تیک‌تاک و در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت. تیک‌تاک به کاربران اجازه می‌دهد که موزیک‌ویدئوهای بسیار کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیه‌ای بسازند. در چند سال اخیر تعداد تیک تاکرهای دختر و پسر به شدت در سطح جهان افزایش یافته که در این نوشتار، به خوشگل ترین تیک تاکرهای دختر خواهیم پرداخت.

نمی‌توان منکر قدرت TikTok در چند سال اخیر در جهان شد. این برنامه هر ماه 1 میلیارد کاربر را به خودش جذب می‌کند که بخش بزرگ آن را مدیون به بهترین دختران زیبای تیک تاک است.

بیشتر بخوانید:

زیباترین یوتیوبرهای دختر در ایران و کل دنیا

بهترین برنامه های تلویزیونی که کار خود را از یوتیوب آغاز کردند

زیباترین دختران در تیک تاک (TikTok) از نگاه سایت فیگار

شما میتوانید فهرست تیک تاکرهای دختر خوشگل را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

این شبکه اجتماعی، مملو از تولیدکنندگان محتوای شگفت انگیز است که از بسیاری از آن‌ها، می‌توان به عنوان خوشگل ترین دختر تیک تاک نام برد. در این نوشتار، فهرستی از برترین زنان تأثیرگذاران TikTok را به اشتراک می‌گذاریم که در سال 2023 باید آن‌ها را دنبال کنید.

Charli D’Amelio

زیباترین دختران در تیک تاک
خوشگل ترین تیک تاکرهای دختر

Charli D’Amelio یک تیک تاکر آمریکایی در رسانه‌های اجتماعی و پر دنبال کننده‌ترین زن TikTok در جهان است. نیویورک تایمز برای موفقیت او، «ملکه حاکم TikTok» را نامید. شگفت‌انگیزترین چیز درباره او این است که در تابستان 2019 به این پلتفرم پیوست و در این زمان کم، توانست بیش از 148.7 میلیون دنبال کننده را در چنین بازه زمانی کوتاهی جذب کند.

دامنه دسترسی او نیز بسیار گسترده است. او در اینستاگرام 48.9 میلیون دنبال کننده، 5.3 میلیون دنبال کننده در توییتر، 2.9 میلیون در فیس بوک و 9 میلیون مشترک در یوتیوب دارد. او ویدیوهای رقص و لب‌خوانی موسیقی‌های وایرال را به اشتراک می‌گذارد. چارلی یک تولیدی لباس نیز دارد.

Loren Gray

زیباترین دختران در تیک تاک
بهترین دختران زیبای تیک تاک

لورن گری یک شخصیت و خواننده آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی است. او در 13 سالگی و در روزهای اولیه TikTok (در حالی که هنوز Musical.y نامیده می‌شد) محبوب شد. تا به امروز، او شش تک آهنگ، یک همکاری، و در سه موزیک ویدیو فعالیت داشته است.

او همچنین نامزد جایزه انتخابی نوجوانان در سال 2016 و جایزه شورتی در سال 2017 شد. در TikTok، او ویدیوهای رقص و ویدیوهای لب‌خوانی موسیقی‌های وایرال را به اشتراک می‌گذارد. او تنها 21 سال دارد.

Addison Rae

زیباترین دختران در تیک تاک
تیک تاکرهای دختر خوشگل

ادیسون ری، یکی از تأثیرگذار افراد آمریکایی در رسانه‌های اجتماعی است. او برای تولید ویدیوهای رقص در TikTok شناخته شده است. به گفته برخی از منابع، او بخشی از همکاری TikTok به نام «گروه هایپ» را در دست دارد و طبق گزارشات، در اوایل ژانویه 2020 با آژانس استعدادیابی WME قرارداد امضا کرده است.

او نیز 22 سال سن دارد و جزو تیک‌تاکرهایی می‌باشد که فیلم‌های مختلف و کوتاه نیز در هالیوود بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی زنانه

بهترین فیلم های حقوقی به رهبری زنان

Dixie D’Amelio

زیباترین دختران در تیک تاک
خوشگل ترین دختر تیک تاک

دیکسی داملیو، یک شخصیت آمریکایی در تیک تاک و خواهر بزرگتر یکی از بزرگترین ستاره‌های TikTok، چارلی دامیلو است. Dixie برای ایجاد ویدیوهای رقصیدن محبوب است. او اولین نقش بازیگری خود را در سال 2020 بازی کرد. او نقش جورجیا را در سریال یوتیوب یک Brat به نام “Attaway General” را نیز بازی می‌کند.

او 24.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 7.04 میلیون مشترک و 619.12 میلیون بازدید در YouTube دارد. او همچنین میزبان یک برنامه گفتگو به نام The Early Late Night Show است. در سال 2020، او یک قرارداد ضبط با HitCo Entertainment امضا کرد و شروع به انتشار موسیقی خود کرد.

Savannah Labrant

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

ساوانا لابرانت یوتیوبر، تیک‌تاکر، و مادر دو دختر است. همچنین او در انتظار فرزند سوم خود نیز می‌باشد. محتوای او حول زندگی خانواده‌اش متمرکز می‌باشد. او همچنین فالوورهای زیادی در یوتیوب و اینستاگرام ایجاد کرده است که به ترتیب 13.1 و 7.2 میلیون دنبال کننده و مشترک جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال تحت رهبری زنان

زیباترین دختر های شرور در انیمه

Holly H

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

هالی اچ، یک دختر اهل بریتانیا است. او یکی از محبوب‌ترین تیک‌تاکرها در بریتانیا است. پایگاه طرفداران او فراتر از ایالات متحده، هند، آلمان و فرانسه گسترش میابد. روزنامه تایمز برای کارش در TikTok با محبت او را «بهترین دوست مجازی/خواهر بزرگ/معتمد/دختر دوست داشتنی» لقب داد.

Annie LeBlanc

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

آنی لو بلان، یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های آنلاین آمریکایی، خواننده، بازیگر و همچنین یک ژیمناستیک‌کار حرفه‌ای است. او ستاره یک سریال یوتیوب به نام “دختران مرغ” و فیلمی به همین نام است. لو بلان در فیلم «دختری به نام جو» نیز بازی کرده است. او صحنه‌های کمدی، رقص و موسیقی TikToks را به اشتراک می‌گذارد.

در دسامبر 2018، روزنامه Business Insider او را یکی از “مشهورترین نوجوانان جهان” نامید. او از چهار سالگی در کانال یوتیوب Bratayley ظاهر شد و از آن زمان تا به حال دنبال‌کنندگان آنلاین گسترده‌ای از خودش به دست آورده است.

Aashika Bhatia

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

آشیکا باتیا، به عنوان یک هنرپیشه هندی به شهرت رسید. او در برنامه‌های تلویزیونی Meera, Parvarrish ،Kuchh Khattee Kuchh Meethi، “کوچ رنگ پیار که آیسه بهی” و “اک شرینگار-سوابهیمان” ظاهر شد.

او همچنین در یک فیلم بالیوودی با عنوان «پرم راتان دان پایو» بازی کرده است. Bhatia’s همچنین در سریال “Hum Tum Aur Them” که در سال 2019 پخش شد، نقش اول را داشت. Aashika Bhatia، به دلیل ایجاد ویدیوهای لب‌خوانی برای آهنگ‌های محبوب هندی و نمایش‌های کوتاه کمدی و رمانتیک مشهور است.

Bella Poarch

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

بلا پورچ خواننده دورگه فیلیپینی آمریکایی، و تأثیرگذار فرد رسانه‌های اجتماعی می‌باشد. او بیشتر به دلیل ارسال ویدیوها در TikTok شناخته شده است. او در سال 2021، زمانی که یکی از ویدیوهای TikTok او به 49 میلیون لایک رسید، به شهرت دست یافت و آن را تبدیل به بیشترین لایک ویدیو در این پلتفرم کرد.

در همان سال، بلا پورچ اولین تک آهنگ خود را با عنوان Build a Bitch منتشر کرد. تا جولای سال ۲۰۲۱، او دارای ۹۷,۲ میلیون دنبال کننده در تیک‌تاک و ۱۳,۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام می‌باشد.

Alex French

زیباترین دختران در تیک تاک
زیباترین دختران در تیک تاک

الکس فرنچ، یکی دیگر از دختران تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی آمریکایی و ستاره TikTok است. او در طول سال‌ها، در TikTok به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. الکس فرنچ در دیگر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز محبوب است، جایی که هزاران دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیباترین دختران در تیک تاک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *