مادربزرگ شدن فاطمه گودرزی ؛ نوه پسری اش به دنیا آمد

مادربزرگ شدن فاطمه گودرزی خبری است که با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام پسرش پویان گنجی به گوش طرفدارانش رسید و غوغا به پا کرد.

فاطمه گودرزی زاده 19 تیر 1342 در تهران است. او هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است و تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول  و نقش مکمل زن سال در جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

حالا اما خبر مادربزرگ شدن فاطمه گودرزی و پدر شدن پویان گنجی است که سر و صدا به پا کرده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چهره جدید لیلا اوتادی در کنسرت

مادربزرگ شدن فاطمه گودرزی

نوه پسری اش به دنیا آمد 

نوه فاطمه گودرزی
نوه فاطمه گودرزی

پویان گنجی تصویری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که خبر از تولد فرزند پسرشان می‌دهد. این دو هنرمند نام پسرشان را دایار گذاشته‌اند.

فاطمه گودرزی مادربزرگ شد
فاطمه گودرزی مادربزرگ شد

پویان گنجی متولد 19 مرداد ماه سال 1367 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. پویان گنجی لیسانس بازیگری دارد و در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و مادرش فاطمه گودرزی بازیگر معروف سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی هنرپیشه و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به اسم آوا دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *