خشن ترین سکانس های سریال پسران (The Boys) ؛ این مقاله مناسب کودکان نیست

خشونت بی حد و مرز سریال پسران (The Boys) به شدت آن را خاص کرده است و ما قصد داریم تا برترین لحظات خشن این مجموعه را مرور کنیم.

در حال حاضر بی‌صبرانه منتظر انتشار فصل چهارم سریال ده بویز هستیم و دوست داریم تا ببینیم چه اتفاقات هیجان انگیزی رخ می‌دهد. این سریال توانسته با داستان جذاب، شخصیت‌های دوست داشتنی و هیجان زیاد، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. یکی از مهم‌ترین نکات سریال The Boys خشونت بی حد و مرز آن است که برای هر کسی مناسب نیست.

توجه: در ادامه خطر اسپویل داستان سریال The Boys وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اقتباس «اریک کریپکی» از مجموعه کمیک بوک‌های «گارث انیس»، روایتی غیرمعمول از داستان‌های ابرقهرمانی ارائه می‌دهد. شخصیت‌های پیچیده، نگاهی طنزآلود به رویدادهای روز و حجم دیوانه‌کننده‌ای از خون و خشونت که به شدت جذاب است.

خشن ترین سکانس های سریال پسران

در ادامه لیست خشن ترین سکانس های سریال پسران را مشاهده خواهید کرد:

سریال پسران
سریال پسران

سریال پسران هرگز از به تصویر کشیدن خشونت یا بی‌رحمی‌های تکان‌دهنده دوری نمی‌کند و لحظات حیرت‌آوری را در هر فصل رقم زده است. حالا که انتشار فصل چهارم The Boys نزدیک است، نگاهی به خشن‌ترین لحظات این مجموعه خواهیم داشت.

تاریخ انتشار فصل چهارم The Boys

خشونت بیلی بوچر در توالت

سریال پسران

سوپرتلپاتیک، «مسمر» (با بازی هیلی جوئل آزمنت)، به گروه بویز کمک کرد و اطلاعات حیاتی درباره فعالیت‌های شیطانی وات با تروریست‌ها به آنها داد؛ اما او یک اشتباه مرگبار مرتکب شد وقتی تصمیم گرفت به آنها خیانت کند.

بدیهی است که «بیلی بوچر» (با بازی کارل اوربان) خیانت را به خوبی نمی‌پذیرد. «بیلی» او را در یک حمام گیر می‌اندازد و به طور مکرر صورتش را به شدت به یک سینک می‌کوبد و او را به قتل می‌رساند.

مرگ مادلین استیلول

سریال پسران

«مدلین استیلوِل» (با بازی الیزابت شو) تقریباً در تمام فصل اول، «هوملندر» (با بازی آنتونی استار) را به خوبی تحت کنترل خود نگه داشت، اما در قسمت پایانی، دروغ‌های او بالاخره گریبانش را گرفتند.

کشف اینکه فرزندش زنده و سالم است، آخرین قطره‌ای بود که صبر «هوملندر» را لبریز کرد و او چشمان لیزری خود را به سوی «مدلین» نشانه رفت. فروپاشی تدریجی او، که دو حفره بزرگ در جمجمه‌اش به جا گذاشت، مرگی به خصوص شوکه‌کننده برای چنین شخصیت مهمی بود.

حمله هوملندر به تروریست‌ها

سریال پسران

قسمت پایانی فصل اول با یک حمام خون آغاز شد که همچنین پیش‌زمینه‌ای برای مرگ مدلین بود. حمله بی‌رحمانه «هوملندر» به یک عملیات تروریستی که یک سکانس دیدنی را به تصویر کشید.

او تیم ویژه را در حالت آماده‌باش قرار داد و به تنهایی به تمام افراد حاضر در انبار حمله کرد. با دید لیزری خود، با خوشحالی افراد را قطعه قطعه، مجروح و از بین برد، در حالی که فریادهای وحشت‌آور به گوش می‌رسید.

انتقام کیمیکو

سریال پسران

از بین همه شخصیت‌های کمیک The Boys  که در سریال حضور داشتند، «کیمیکو» (با بازی کارن فوکوهارا) تاریخچه‌ای به شدت تراژیک دارد. فصل دوم خوشحالی کوتاهی به او داد وقتی توانست با برادرش دوباره متحد شود.

برخورد با «استورمفرانت» (با بازی آیا کش) این خوشحالی را از او گرفت و برادرش را کشت. این اتفاق «کیمیکو» را به مسیر تاریکی از انتقام کشاند، با عطشی سیری‌ناپذیر برای خون. او تبدیل به یک قاتل مزدور گردید که منجر به یکی از وحشتناک‌ترین قتل‌ها تا کنون شد.

مرگ دوست دختر هیوئی

سریال پسران

رویدادی که همه چیز را شروع کرد. «هیویی» سریال را در اوج خوشبختی در رابطه‌اش آغاز می‌کند، پس از اینکه با عشق خود، «رابین»، برنامه‌ریزی کرده بودند تا با هم زندگی کنند؛ اما او یک قدم کوچک از پیاده‌رو برمی‌دارد و منفجر می‌شود.

این انفجار خودبه‌خودی نبود، بلکه نتیجه برخورد «ای ترین» (با بازی جسی تی. آشر) بود که با سرعت نور به او خورد و «رابین» را تکه‌تکه کرد. «هیویی» بیچاره در حالی که هنوز دستان جدا شده معشوقش را در دست داشت، به شدت شوکه شد و در جای خود خشکش زد.

مرگ ترنزلوسنت

سریال پسران

«ترنزلوسنت» (با بازی الکس هسل) قدرت نامرئی شدن و پوستی نفوذناپذیر دارد که او را به یکی از سخت‌ترین ابرقهرمانان برای کشتن تبدیل می‌کند. وقتی گروه بویز او را دستگیر کردند، متوجه می‌شوند که داخل بدن «ترنزلوسنت» به اندازه بیرونش نفوذناپذیر نیست و یک بمب در بدنش قرار می‌دهند.

دهان «ترنزلوسنت» یک بار دیگر او را به دردسر می‌اندازد. او خشم «هیویی» را تحریک کرده و بمب را منفجر می‌کند. «هیویی» بیچاره برای دومین بار متوالی از سر تا پا با بقایای بدن یک نفر دیگر پوشیده می‌شود.

خون و خونریزی در دادگاه

سریال پسران

برای یک بار هم که شده، گروه بویز تلاش خود را برای سرنگونی قانونی وات به کار گرفتند. پس از تلاش‌های فراوان در طول فصل، این تلاش‌ها در یک جلسه استماع کنگره به اوج خود رسید و منجر به سقوط وات شد؛ اما درست زمانی که تیم نگهبان آماده بود تا پیروزی بسیار سخت به دست آمده خود را جشن بگیرد، دادگاه به یک حمام خون شوکه‌کننده تبدیل شد و سرها منفجر شدند. بسیاری از سرها، به نظر می‌رسید که به صورت تصادفی، مثل بادکنک‌های آبی ترکیدند و کف و دیوارها را با خون پوشاندند.

کشتن نهنگ

سریال پسران

به عهده «دیپ» (با بازی چیس کرافورد) مانور دادن چیزها به بهترین شیوه‌ای است که فقط او می‌تواند انجام دهد. یا به عبارتی، کاملاً یک حریف را ارزیابی اشتباه کند. وقتی که برنامه گروه بویز برای پنهان شدن در یک قایق فاش می‌شود، «دیپ» دوستان آبی خود را برای گرفتن خلافکاران مستقل فراخواند.

این شامل «لوسی» نهنگ است. «لوسی» و «دیپ» مسیر قایق را به سمت ساحل مسدود می‌کنند، بدون اینکه به اندازه کافی زود متوجه شوند که این مانعی برای «بیلی بوچر» نخواهد بود. او قایق را مستقیماً به سمت «لوسی» رانده، او را می‌کشد و تیم را به درون بدن نهنگ هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب خشن‌ترین لحظات سریال پسران چه بود؟ آیا این سریال را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *