تاریخ انتشار فصل چهارم The Boys مشخص شد + پوستر

پس از انتظارهای طولانی، بالاخره تاریخ دقیق پخش فصل چهارم The Boys (پسران) اعلام شده است و همچنین پوستر جدیدی از آن به انتشار رسید.

در زمانی که ژانر ابرقهرمانی به تکرار و کلیشه‌ها فرو رفته است، طرفداران این ژانر تنها به مجموعه تلویزیونی The Boys که توسط آمازون ساخته شده علاقه‌مند هستند. تاکنون، سه فصل جذاب و هیجان‌انگیز از این سریال پخش شده و در سال 2023، اسپین‌آف اول از آن تحت عنوان Gen V نیز پخش شد که توانست جهان تاریک و پیچیده این فرانچایز را گسترش دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل چهارم The Boys

حالا تمام توجهات به فصل چهارم The Boys معطوف شده و قرار است رویدادهای هیجان‌انگیزی را درباره «هوملندر» با بازی استثنایی «آنتونی استار» به تصویر بکشد. قدرت ویرانگر این شخصیت می‌تواند جهان را به هم بریزد. پس از انتظار طولانی، تاریخ پخش فصل چهارم سریال اعلام گردید و یک پوستر جدید نیز به تازگی منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید پوستر فصل چهارم سریال پسران را مشاهده کنید:

فصل چهارم The Boys
پوستر فصل چهارم سریال The Boys

فصل چهارم از مجموعه تلویزیونی The Boys که شامل 8 قسمت است، از ماه ژوئن آغاز می‌شود. ابتدا 3 قسمت اول در تاریخ 13 ژوئن 2024 (24 خرداد 1403) از طریق سرویس استریم آمازون پرایم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و سپس قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *