معرفی و تحلیل بهترین سریال های شبکه سای فای ؛ از Battlestar Galactica تا Doctor Who

بهترین سریال های شبکه سای فای به سریال‌های علمی تخیلی‌ای می‌پردازد که در شبکه کابلیِ سای‌فای تولید شده‌اند. شبکه‌ای که آیزاک آسیموفِ بزرگ یکی از پایه گذارانش بود.

کانال علمی تخیلی SyFy در 24 سپتامبر 1992 با تلاشِ دو غول علمی تخیلی، جین رادنبری و آیزاک آسیموف راه اندازی شد که هر دوی آنها قبل از مرگشان کمتر از یک سال قبل از آن در هیئت مشاوران این شبکه خدمت می‌کردند. این شبکه تاکنون بیش از 100 سریال با فیلم‌نامه‌های عجیب و غریب (در معنای مثبتش) را پخش کرده است.

معرفی بهترین سریال های شبکه سای فای

فهرست مطالبی که در بهترین سریال های شبکه سای فای خواهید خواند به شرح زیر است:

بهترین سریال های فانتزی تخیلی
بهترین سریال های فانتزی تخیلی

به نقل از سایت techtrends.news برخی از این سریال‌ها مطابق با دیدگاه خیلی‌ها افسانه شده‌اند. بهترینِ این سریال‌های علمی تخیلی و فانتزی نه تنها تخیل ما را تحریک می‌کنند، بل‌که بازتابی را به زمین ساده‌ای که امروز در آن زندگی می‌کنیم، ارائه می‌دهند. در داستان‌هایی که از نژادهای بیگانه و فناوری‌های آینده‌نگر می‌بینیم و روایت می‌شود، سیاست، اخلاق، فرهنگ و مذهب بصورت اکتیو مورد نقد قرار می‌گیرد.

Battlestar Galactica

بهترین سریال های فانتزی تخیلی
بهترین سریال های فانتزی تخیلی

ناوبر فضایی گالاکتیکا یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک علمی-تخیلی جنگی است که بر اساس مجموعه‌ای با همین نام محصول سال ۱۹۷۸ ساختهٔ گلن لارسن تولید شده است. در ابتدا مجموعه‌ای دو قسمتی در دسامبر ۲۰۰۳ پخش شد و سپس سریال در ۴ فصل و ۷۵ قسمت ادامه یافت تا اینکه در سال ۲۰۰۹ به پایان رسید.

این نسخه از ناوبر فضایی گالاکتیکا توسط رونالد مور و دیوید آیک تولید شده است و از شبکه تلویزیونی سای فای پخش شده است. این سریال از سوی مجله تایم در میان ۱۰۰ سریال برتر تاریخ قرار گرفت. داستان سریال پیرامون تمدنی از انسان‌هایی است که در کهکشانی دور دست تحت عنوان دوازده قبیلهٔ کوبول در مجموعه‌ای از سیارات ساکن هستند.

این افراد در گذشته درگیر جنگی با ربات‌هایی به نام سایلان شدند. خالق این ربات‌ها افراد همین تمدن بودند. بعدها این سایلان‌ها با سوءاستفاده از دانشمندی به نام گایس بالتار به هر دوازده کولونی حمله می‌کنند و طی این جنگ با انفجار بمب‌های هسته‌ای بیشتر افراد این تمدن کشته می‌شوند و فقط تعداد کمی از افراد که در سفینه‌های فضایی بودند و خارج از جو سیارات قرار داشتند زنده ماندند، که داستان سریال در واقع پیرامون ۵۰ هزار نفر بازماندهٔ این جنگ است که در تعدادی سفینهٔ فضایی به فرماندهی ویلیام آداما و رئیس جمهور لورا رازلین به دنبال محلی جدید برای سکونت می‌گردند. پیشتر به بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس پرداخته بودیم و در ادامه به دکتر هوو و بهترینای سای فای می‌پردازیم.

Doctor Who

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

دکتر هو یک برنامه تلویزیونی علمی-تخیلی بریتانیایی است که از سال 1963 توسط بی بی سی پخش می‌شود. این برنامه ماجراهای یک ارباب زمان به نام دکتر را به تصویر می‌کشد، موجودی فرازمینی که به نظر می‌رسد انسان است. دکتر در یک سفینه فضایی در زمان سفر می‌کند به نام تاردیس و با آن به کاوش جهان می‌پردازد.

این نمایش بخش مهمی از فرهنگ عامه بریتانیا است و در جاهای دیگر طرفدارانی را به دست آورده است. این بر نسل‌های حرفه‌ای تلویزیون بریتانیا تاثیر گذاشته است که بسیاری از آن‌ها با تماشای سریال بزرگ شدند. از طرفداران این سریال گاهی با عنوان Whovians نیز یاد می شود. این برنامه در رکوردهای جهانی گینس به عنوان طولانی‌ترین نمایش سریال علمی-تخیلی در جهان ثبت شده است.

شخصیت دکتر در ابتدا در هاله‌ای از رمز و راز است. تمام چیزی که دربارهٔ او می‌دانیم از روزهایی است که یک فضایی عجیب و غریب در حال مبارزه با بی عدالتی بوده‌است در حالی که زمان و فضا را در ماشین زمان خود به نام تاردیس کاوش می‌کند. ماشین زمانی که درونش بزرگتر از ظاهر بیرونی آن است. دکتر در ابتدا آتشین مزاج و کمی شیطانی بود اما به مرور شکلی مهربان به خود گرفت. در نهایت مشخص شد که دکتر متعلق به نژاد اربابان زمان بوده که سیاره مادر آن‌ها گالیفری بوده‌است.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

جالب است بدانید دانشمندان دانشگاه داندی با تقلید از پیچ گوشتی صوتی دکتر هو دستگاهی ساختند که با نیروی فراصوت می‌تواند وسایل را بلند کرده، چرخانده و دست‌کاری کند. این فیزیک دانان از تجهیزاتی که در جراحی فراصوت با استفاده از ام آر آر به کار رفته برای ساخت این دستگاه استفاده کردند و تا به حال توانسته‌اند یک صفحه لاستیکی ۱۰ سانتیمتری را بلند کنند و بپیچانند.

از کاربردهای این کشف می‌توان به جراحی مافوق صوت غیرتهاجمی، انتقال داروی هدفدار و دستکاری مافوق صوت سلول‌ها اشاره کرد. نتایج این پژوهش در مجله Physical Review Letters منتشر شده‌است. ساخت تاردیس پروازکننده عده‌ای علاقه‌مند به سریال دکتر و هم‌زمان با مراسم پنجاه سالگی دکتر هو جعبه‌ای آبی همانند تاردیس از جنس پلی استر با ۱۲ موتور به هزینه ۱۰۰۰ پوند ساختند و سعی کردند آن را به پرواز درآورند اما این جعبه شکست و نابود شد.

سازندگان این جعبه پروازکننده ادعا داشتند که این وسیله تا ارتفاع ۴۰۰ فوتی به هوا می‌رود اما در حین انجام آزمایش واقعی در ارتفاع ۱۰۰ فوتی کنترل خود را از دست داده و به زمین افتاد و شکست. کمپانی فلایونیکس که برای کارهای تبلیغاتی ماشین لباسشویی نیز ساخته و به هوا فرستاده، در ساخت این جعبه تلفن جادویی کمک کرده بود اما این بار پروژه با شکست مواجه شد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

دانشمندان دانشگاه داندی با تقلید از پیچ گوشتی صوتی دکتر هو دستگاهی ساختند که با نیروی فراصوت می‌تواند وسایل را بلند کرده، چرخانده و دست‌کاری کند. این فیزیک دانان از تجهیزاتی که در جراحی فراصوت با استفاده از ام آر آر به کار رفته برای ساخت این دستگاه استفاده کردند و تا به حال توانسته‌اند یک صفحه لاستیکی ۱۰ سانتیمتری را بلند کنند و بپیچانند. از کاربردهای این کشف می‌توان به جراحی مافوق صوت غیرتهاجمی، انتقال داروی هدفدار و دستکاری مافوق صوت سلول‌ها اشاره کرد. نتایج این پژوهش در مجله Physical Review Letters منتشر شده‌است.

ساخت تاردیس پروازکننده عده‌ای علاقه‌مند به سریال دکتر و هم‌زمان با مراسم پنجاه سالگی دکتر هو جعبه‌ای آبی همانند تاردیس از جنس پلی استر با ۱۲ موتور به هزینه ۱۰۰۰ پوند ساختند و سعی کردند آن را به پرواز درآورند اما این جعبه شکست و نابود شد. سازندگان این جعبه پروازکننده ادعا داشتند که این وسیله تا ارتفاع ۴۰۰ فوتی به هوا می‌رود اما در حین انجام آزمایش واقعی در ارتفاع ۱۰۰ فوتی کنترل خود را از دست داده و به زمین افتاد و شکست. کمپانی فلایونیکس که برای کارهای تبلیغاتی ماشین لباسشویی نیز ساخته و به هوا فرستاده، در ساخت این جعبه تلفن جادویی کمک کرده بود اما این بار پروژه با شکست مواجه شد.

Stargate SG-1

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

Stargate SG-1 (اغلب با حروف تمام یا به اختصار SG-1) یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویی علمی تخیلی نظامی و بخشی از فرنچایز Stargate Metro-Goldwyn-Mayer است. این نمایش که توسط برد رایت و جاناتان گلاسنر ساخته شده است بر اساس فیلم علمی تخیلی Stargate محصول 1994 توسط دین دولین و رولاند امریش ساخته شده است.

این مجموعه تلویزیونی در شهر ونکوور بریتیش کلمبیا، کانادا و اطراف آن فیلم‌برداری شده است. این سریال در 27 جولای 1997 در Showtime پخش شد و در 7 ژوئن 2002 به کانال علمی تخیلی منتقل شد. قسمت آخر برای اولین بار در 13 مارس 2007 از Sky1 پخش شد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

داستان Stargate SG-1 حدود یک سال پس از وقایع این فیلم سینمایی آغاز می‌شود، زمانی که دولت ایالات متحده متوجه می‌شود که یک وسیله بیگانه باستانی به نام Stargate می‌تواند به شبکه‌ای از این دستگاه‌ها در بسیاری از سیارات و در فضا دسترسی داشته باشد. SG-1 یک تیم عملیات ویژه نیروی هوایی ایالات متحده است، یکی از حدود 20 تیم از زمین که در کهکشان کاوش می‌کند و در برابر تهدیدات بیگانه مانند Goa’uld، Replicators و Ori دفاع می‌کند.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

این سریال از اساطیر مصر، یونان و اسکاندیناوی و همچنین افسانه شاه آرتور استفاده می‌کند. این سریال برای اولین پخش‌کننده‌های خود و به صورت سندیکایی موفقیت‌آمیز رتبه‌بندی بود و به‌ ویژه در اروپا و استرالیا محبوبیت داشت. Stargate SG-1 با جوایز متعدد و نامزدی جوایز در دوره ده فصلی خود مفتخر شد. شاید این یکی از بهترین سریال های جهان باشد.

Wynonna Earp

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

این یک مجموعه تلویزیونی وسترن ترسناک فراطبیعی است. این برنامه کانادایی-آمریکایی که توسط امیلی آندراس توسعه داده شده است، بر اساس مجموعه کتاب های مصور بو اسمیت است. ملانی اسکروفانو نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند. در این سریال، وینونا به زادگاهش برزخ، در نزدیکی رشته کوه‌های راکی ​​کانادا، بازمی‌گردد، جایی که با بازماندگان، یاغی‌هایی که وایات کشته‌اند، مبارزه می‌کند.

Syfy حقوق ایالات متحده را برای Wynonna Earp به دست آورد و یک فصل 13 قسمتی را در سال 2015 سفارش داد و اولین بار آن را در 1 آوریل 2016 پخش کرد. این سریال در 4 آوریل در CHCH-DT در کانادا پخش شد. شبکه های رسانه ای بین المللی Viacom حقوق پخش Wynonna Earp را در کانال های چندملیتی Spike خود در جولای 2016 به دست آورد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

سه فصل از آن زمان پخش شده است و فیلمبرداری فصل چهارم در سال 2020 قبل از اینکه به دلیل همه گیری COVID-19 به حالت تعلیق در آمد، آغاز شد. فصل 4 در Syfy و کانال علمی تخیلی CTV در تاریخ 26 ژوئیه 2020 برای اولین بار پخش شد. در 5 فوریه 2021، Syfy اعلام کرد که فصل چهارم آخرین فصل خواهد بود و قسمت‌های باقی مانده از 5 مارس 2021 شروع می‌شود.

فصل اول به مبارزه وینونا می‌پردازد که خواهر بزرگ‌ترش ویلا را در زمانی که بچه بودند از خانه‌شان ربودند و پرداختی به تهدیدی دارد که بوبو دل ری، رهبر انتقام‌جویان محلی ایجاد می‌کرد. در فصل دوم وینونا متوجه می‌شود که باردار است در حالی که ویورلی با تسخیر یک شیطان مبارزه دست و پنجه نرم می‌کند و در مورد اصل و نسب خود شک دارد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

در همان زمان دو خواهر و همسر بیوه کلانتر مرده که به وایات ارپ نفرین کرده بودند به دنبال زنده کردن او هستند. در فصل 3 دیو کلوتی دوباره زنده می‌شود و در حالی که به دنبال یافتن ورودی باغ عدن است، تیم باید برای متوقف کردن او و جلوگیری از آخرالزمان نتیجه تلاش کند. در فصل 4 قسمت 1، وینونا و نیکول باید با کمک یک دوست جدید راهی برای نجات داک و ویورلی بیابند.

در باغ داک و ویورلی با یک شیاد سروکار دارند. پس از نجات، وینونا، داک و ویورلی برمی‌گردند تا متوجه شوند که بیش از حد انتظار رفته‌اند. در حالی که ویورلی سعی می‌کند به نیکول کمک کند تا از آسیب‌های دوران جدایی خود عبور کند، وینونا به دنبال صلح ساز می‌گردد و آنها باید یکی از خود را از دست بزرگترین دشمنان وایات نجات دهند. به نظر این یکی از بهترین سریال های فانتزی تخیلی باشد.

Dark Matter

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

Dark Matter یک سریال علمی تخیلی کانادایی است که در سال 2015 آغاز شد و توسط Prodigy Pictures در ارتباط با کانال Space توسعه یافت. این مفهوم توسط جوزف مالوزی و پل مولی در حالی که آنها در حال کار بر روی فرنچایز Stargate بودند ساخته شد و در ابتدا به عنوان یک مجموعه کتاب کمیک در سال 2012 منتشر شد.

سفارش 13 قسمت برای فصل اول این سریال که در 12 ژوئن 2015 برای اولین بار در Space و Syfy پخش شد، انجام شد. در 5 سپتامبر 2015 سریال برای فصل دوم تمدید شد. Dark Matter برای فصل سوم در سپتامبر 2016 تمدید شد که اولین بار در 9 ژوئن 2017 پخش شد. اما در 1 سپتامبر 2017، Syfy سریال را پس از سه فصل لغو کرد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

این سریال بر اساس مجموعه داستان‌های مصور دارک هورس به همین نام ساخته شده است. درین سریال شش نفر در یک سفینه فضایی از خواب بیدار می‌شوند و هیچ خاطره‌ای از اینکه چه کسی هستند و چگونه به آنجا رسیده‌اند ندارند. آنچه در ادامه می‌بینیم سه فصل ماجراجویی است که به تدریج خطرات را افزایش می‌دهد در حالی که همچنان بر توسعه باشکوه شخصیت تمرکز می‌کند زیرا وقتی نمی‌دانید یک قهرمان هستید یا یک شرور، باید هویت خود را دوباره تعریف کنید. Dark Matter همچنین دارای سه قهرمان زن است، از جمله یکی از دوست‌داشتنی‌ترین اندرویدهای تلویزیون. بنابراین زمانی که Syfy  تصمیمی کوته فکرانه برای لغو نمایش گرفت، مخاطبان ناراحت شدند.

Killjoys

بهترین سریال های شبکه سای فای
بهترین سریال های شبکه سای فای

Killjoys یک سریال درام ماجراجویی فضایی کانادایی است که از Space (اکنون Sci-Fi) در کانادا پخش شد. Killjoys که عمدتا یک سریال علمی تخیلی است سه نفر از شکارچیان جایزه را روایت می‌کند که به سختی زندگی می‌کنند. کارکترها: هلندی (هانا جان کامن)، جانی (آرون اشمور) و داوین (لوک مک فارلین) است.

این سریال به مدت پنج فصل پخش شد و در سال 2019 به پایان رسید. این سریال به طور رسمی در 7 اکتبر 2013 با پخش 10 قسمتی سفارش داده شد. در آوریل 2014 اعلام شد که Syfy این سریال را تولید خواهد کرد و فصل اول در 19 ژوئن 2015 به نمایش درآمد. در سپتامبر 2017، Syfy سریال را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرد که هر کدام شامل 10 قسمت است. فصل پنجم و آخر در 19 جولای 2019 پخش شد و در 20 سپتامبر 2019 به پایان رسید.

این مجموعه در طول اجرای خود، بازخوردهای کلی مثبتی دریافت کرد و نامزد جوایز مختلفی از جمله دو نامزدی جوایز تلوزیون کانادا و سه نامزدی جایزه Aurora Awards شد. این سریال در طول اجرای خود به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. قسمت اول این مجموعه بیش از 286000 بیننده شبانه در کانادا داشت.

Lexx

بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس
بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

Lexx یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی است که توسط لکس گیگروف و برادران پل و مایکل دونوان ساخته شده است. این فیلم ابتدا در 18 آوریل 1997 از شبکه سیتی تی وی کانادا به عنوان چهار فیلم ساخته شده برای تلویزیون پخش شد. با شروع فصل دوم فرم به یک سریال تلویزیونی سنتی با هر قسمت 45 دقیقه تغییر کرد.

این سریال درباره گروهی از افراد ناهماهنگ در فضاپیمای Lexx است که در دو جهان سفر می‌کنند و با سیارات دیگر روبرو می‌شوند. این روایت شامل کنایه، تقلید و کمدی جنسی است و ایده‌های تقدیرگرایی، تناسخ، زندگی پس از مرگ و پارادایم خیر و شر را بررسی می‌کند.

این سریال محصول مشترک کانادا و آلمان با مقداری بودجه اضافی از کانال 5 است. کانال علمی تخیلی سریال را از سالتر استریت فیلمز خریداری کرد و پخش قسمت‌هایی از فصل‌های یک و دو (قصه‌های قبلی با نام Tales From a Parallel Universe) را برای مخاطبان ایالات متحده در ژانویه 2000 پخش کرد.

بهترین سریال های شبکه سای فای

بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس
بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

Lexx توسط Salter Street Films تولید شد. در کانادا Lexx در شبکه Showcase متعلق به Alliance Atlantis پخش شد. Lexx عمدتا در کانادا و آلمان فیلم‍برداری شد و فیلمبرداری بقیه کار در ایسلند، تایلند، نامیبیا، نیوزیلند، بریتانیا و جزایر ویرجین بریتانیا انجام شد.

Lexx در طول اجرای خود آهنگ‌های بسیار متفاوتی داشت. در حالی که فیلم‌های تلویزیونی اصلی و فصل دوم بیشتر درام علمی تخیلی با کمدی سیاه بودند، فصل سوم جدی‌تر بود و موضوعات زندگی، مرگ و تناسخ را بررسی می‌کرد. فصل آخر سریال – که در اوایل دهه 2000 روی زمین می‌گذرد – تبدیل به یک شوخی ناب شد و جادو و سایر عناصر جدید را معرفی کرد. این سریال طرفداران زیادی پیدا کرده است.

Helix

بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس
بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

هلیکس یک مجموعه تلویزیونی درام علمی تخیلی ترسناک آمریکایی است که از 10 ژانویه 2014 تا 10 آوریل 2015 در Syfy پخش شد. این مجموعه داستانِ تیمی از دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) را دنبال می‌کند که به یک مرکز تحقیقاتی در قطب شمال سفر کردند تا شیوع احتمالی بیماری را بررسی کنند.

در حالی که در آنجا هستند آنها خود را در یک موقعیت مرگ یا زندگی می‌بینند که می‌تواند آینده بشریت را تعیین کند. تهیه کنندگان اجرایی هلیکس رونالد دی مور، لیندا ابست، استیون مائدا و کامرون پورسانده بودند و مائدا به عنوان مدیر اجرایی برنامه روزانه فعالیت می‌کرد. در 29 آوریل 2015، Syfy اعلام کرد که نمایش پس از دو فصل لغو شد.

Defiance

بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس
بهترین سریال های شبکه سای فای, بهترین سریال های جهان, بهترین سریال های فانتزی تخیلی, بهترین سریال های خارجی, بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

داستان از آنجا شروع می‌شود که سیاره موجودات فضایی پیشرفته ای به نام وتان‌ها که شامل ۷ گونه مختلف وتان می‌باشند، نابود شده و آنها برای زندگی کره زمین را پیدا می‌کنند، اما انسانها اجازه سکونت به آنها نمی‌دهند و جنگی تمام عیار بین گونه انسانها و وتان‌ها رخ می‌دهد. در این جنگ سرانجام پس از چندین سال که تمام طبیعت و اکوسیستم زمین نابود شده و تعداد بسیاری از دوطرف کشته شده‌اند، سربازها از ادامه جنگ سرباز می‌زنند و برخلاف نظر فرماندهان جنگ پایان میابد و هر دو گونه ساکن زمین می‌شوند. اتفاقات سریال در شهری بنام دفاینس که نام جدید، شهر سنت لوئیس امریکاست اتفاق می‌افتد. این از بهترین سریال های خارجی  است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبکه سای فای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *