10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند از نگاه سایت فیگار

ابرشرور های بسیاری هستند که توانستند تهدیدی برای زمین باشند. در ادامه می خواهیم 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند را معرفی کنیم.

شخصیت‌های شرور بتمن مانند جوکر یا پویزن آیوی اغلب در شهر گاتهام جنایت‌های خود را انجام می‌دهند؛ اما اگر آن‌ها خارج از گاتهام شروع به شرارت کنند، چیزی نمی‌تواند مانع آن‌ها شود.

بتمن باتجربه‌ترین هنرمند رزمی در دنیای DC بوده که در بهترین فیلم های DC دی سی نقش آفرینی کرده است. دشمنان بتمن او را با سلاح‌ها و مهارت‌های کافی برای اثبات قدرتش در داستان‌ها، آن را چالش می‌کشند. او عادت دارد با گروه‌هایی از افراد مسلح مبارزه کند که در ادامه می‌خواهیم 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند که جنایت‌های بسیاری را در گاتهام انجام داده‌اند را معرفی کنیم.

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

  • دشمنان بتمن که تهدید بزرگی‌ برای دنیا هستند

در ادامه قرار است 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

برخی از شروران بتمن نه تنها برای او یا گاتهام، بلکه برای کل جهان یک تهدید بزرگ هستند.  همچنین بعضی از دشمنان بتمن نفوذ گسترده‌ای دارند که می‌توانند جنایت‌های بزرگی را بین ملت‌های جهان انجام دهند و باعث وحشت جمعی مردم شوند. اگر سرسخت‌ترین دشمنان شوالیه تاریکی زمان کمتری را برای شکست او صرف می‌کردند و بیشتر برای شرارت در جهان بزرگ‌تر صرف می‌شد، به راحتی می‌توانستند یک تهدید جهانی ایجاد کنند. حال می‌خواهیم 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند را بررسی کنیم.

Vandal Savage

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
ابرشروران تهدید امیز بتمن که جهان را در خطر قرار خواهند داد

وندال ساویج یک تهدید بزرگ در طول تاریخ بشر بود. از زمان به وجود آمدن انسان، این جنگ سالار در حال توطئه و نقشه برای کسب قدرت کامل بوده است. بتمن چندین بار با Savage به صورت انفرادی و بعضی وقت‌ها با هم تیمی‌هایش برخورد داشت؛ اما یکی از داستان‌های Elseworlds آن‌ها را در مقیاس جهانی قرار داده که نام این کمیک Dark Knight Dynasty اثر مایک دبلیو است. بار و اسکات همپتون از سه خفاش می‌گوید که همگی آن‌ها وین‌ هستند و در مقابل clock قرار می‌گیرند تا بتوانند جلو ساویج را از پرتاب کردن یک شهاب به سمت زمین بگیرند. در این داستان همه خفاش‌ها وظیفه دارند کل جهان را از دست یکی از قدیمی‌ترین شرورهای دی سی نجات دهند.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Dracula

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
قوی ترین شرور های بتمن که یک تهدید برای دنیا هستند

دراکولا مطمئناً یک شرور بتمن نیست و اگر واقعاً او را یک سرکش خطاب کنیم کار سختی است؛ اما کنت دراکولا یک شخصیت غیرقابل پیشبینی در قالب یک خفاش است. همچنین Caped Crusader بیش از بسیاری از ابرقهرمانان با این خون آشام بدنام مبارزه کرده است. دراکولا به خودی خود یک تهدید بزرگ است؛ اما وجود خون آشام‌ها در گاتهام راه آسانی برای نفوذ به سراسر جهان است. این داستان در Earth 43 اتفاق می‌افتد، جایی که بتمن در برابر نفرین دراکولا تسلیم شد که بلافاصله با استفاده از آن طلسم، تمامی ابرقهرمانان و سپس جهان را آلوده کرد.

بهترین کمیک های بتمن درباره ابرشروران گاتهام

Joker

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

جوکر ملقب به شاهزاده دلقک جزء دشمنان بتمن که تهدید بزرگی‌ برای دنیا هستند ، قرار خواهد گرفت؛ زیرا او بزرگترین جنایت‌های زندگی خود را با انجام دادن اتفاقات فاجعه بار در دنیای خود رقم زده است. زمان‌بندی ملاک کلیدی برای جوکر می‌باشد و توانایی او برای حمله کردن در لحظه ایده‌آل  ، اما جنایت‌های او گاتهام و جهان را تهدید کرد. مردم زمین و احتمالاً خارج از آن، باید قدردان باشند که جوکر فقط با بتمن دشمنی دارد که در گاتهام فعالیت می‌کند. در بدترین حالت، جوکر با شوخی‌های کشنده‌اش وقایع Injustice را برانگیخت و در گذشته قهرمانان و تبهکاران راه سختی را برای جلوگیری از جوکر داشتند. اگر او آنقدر به شهرش علاقه نداشت، جوکر با جنایت‌های فاجه بارش تبدیل به یک تهدید بسیار بزرگتر برای جهانیان می‌شد.

بیشتر بخوانید:

ترتیب خواندن کمیک های جوکر

10 تا از بهترین سلاح های جوکر

Deathstroke

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
دشمنان بتمن که تهدید بزرگی‌ برای دنیا هستند

Deathstroke یک قاتل موزدور است، به این معنی که او می‌تواند در هر زمان برای هر کسی مشکل ساز باشد؛ اما او تهدیدی خطرناک برای بتمن در مبارزه تن به تن می‌باشد. توانایی‌های طبیعی او بسیار فراتر از یک انسان معمولی ارتقا یافته است؛ اما مهارت‌های بتمن معمولاً آن را به یک مبارزه برابر و جذاب تبدیل می‌کند. قرارداد بستن برای کشتن بتمن یا سوپرمن تقریباً یک امر اجتناب ناپذیر در خط کار Deathstroke است. هر قدر هم که امنیت جهانی قدرتمند باشد، برای او بی‌ثبات کردن دولت‌های جهان با از بین بردن اهداف سیاسی که انسان‌هایی معمولی هستند، رایج‌تر و کم دردسر خواهد بود.

Scarecrow

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
ابرشروران تهدید امیز بتمن که جهان را در خطر قرار خواهند داد

جاناتان کرین یک روانشناس باهوش می‌باشد که در لیست ابرشروران تهدید امیز بتمن که جهان را در خطر قرار خواهند داد ، جای گرفته است؛ اما خاصیت ترسش، او را وادار کرد که قوانین اخلاقی را نادیده بگیرد و به یک هیولا تبدیل شود. در بیشتر ماموریت‌ها، بتمن برای مقابله با کرین باید در مورد چرخه جنایات او تحقیقات بسیاری را انجام دهد. او به خصوص ظاهری ترسناک دارد؛ اما این لزوما نقطه قوت او نیست.

همانند برخی دیگر از شروران بتمن، تمرکز Scarecrow بر روی شهرهای یکتا وکوچک، این را نشان می‌دهد که او برای کارهای شوم بسیار مناسب است که این مناطق می‌توانند گاتهام یا بلودهاون باشند. کرین معتقد است که می‌تواند افراد را از طریق ترس تکامل دهد و معمولاً به جای افراد خاص، مردم عادی را هدف قرار می‌دهد. گاز او اساساً روی همه افراد کار می‌کند و اکثر ابرقهرمانان بر اثر این گاز مسموم شده‌اند.

Poison Ivy

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
قوی ترین شرور های بتمن که یک تهدید برای دنیا هستند

پویزن آیوی حتی قبل از اینکه به قدرت عظیم گرین متصل شود، همیشه یک دشمن سرسخت بود. خلق کردن و به وجود آوردن قدرت برای خود در هر سطحی یک تهدید جدی در دستان افراد بیگانه است و کنترل کامل او بر گیاهان و توانایی‌های طبیعی آن‌ها، او را به دشمن ویژه‌ و خطرناک برای بتمن تبدیل است. حتی با حداقل دسترسی به گرین، Poison Ivy یک تهدید جهانی است. آخرین سریال انفرادی او باعث شد که گاتهام را ترک کند تا به بشریت پایان دهد؛ اما جای تعجب است که او زودتر این کار را نکرد. گرین واقعاً انسانیت را دوست ندارد و آیوی همیشه گیاهان را ترجیح داده است.

Ra’s Al Ghul

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

رأس الغول شخصیت شوخی برداری نیست. او که با اینکه جاودانه بوده، او علاوه بر تسلط به آب‌های گودال لازاروس قدرتش با بتمن برابر است. چیزی که جهان باید بیشتر نگران آن باشد، ارتش الغول بوده؛ زیرا ارتش نینجاهای او بسیار آموزش دیده می‌باشند. League of Assassins یک سازمان جهانی است. اما این در سطح جهانی بسیار خطرناکتر از یک لیگ جنایی باستانی در سراسر جهان نبوده حتی اگر توسط جادوی پنهانی قدرت بگیرند. رأس الغول شخصیتی تاریک و بسیار قدرتمند و خشم بوده که برای جنگیدن با عدالت جنایت‌های فراوانی را انجام داد که اگر بتمن این خصوصیت‌ها را داشت، اتفاقات بسیار هولناکی برای جهانیان رخ می‌داد.

Brother Eye

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
دشمنان بتمن که تهدید بزرگی‌ برای دنیا هستند

خطرناک‌ترین ویژگی بتمن توانایی او در ارزیابی و آماده شدن برای هر اتفاقی می‌باشد. او Brother Eye را ساخت تا این کار را در مقیاس جهانی انجام دهد؛ اما به ناچار هوش مصنوعی هوشیاری را پیدا کرد که تبدیل به یک ابر شرور شد، تا آنجا که نقاط ضعف بیشتر ابرانسان‌ها را می‌دانست. برخی از خوانندگان حدس زدند که این ربات با هک کردن همه چیز، اطلاعات مهم را به دست آورده و از آن برای جنایت‌های بزرگ استفاده کرد. در عوض، اختراع بتمن راه اسکای نت و Ultron MCU را طی کرد و آگاهی خود را در بسیاری از واحدها گسترش داد تا با بهترین روش‌ها به جنایت‌های خود رسیدگی کند.

Batman Who Laughs

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
ابرشروران تهدید امیز بتمن که جهان را در خطر قرار خواهند داد

Batman Who Laughs یکی از شخصیت‌های شروری است که طرفداران آن‌ها یا عاشقش می‌شوند، یا از او نفرت دارند. بعضی از هواداران نیز بسیار از این شخصیت متنقر هستند. او یک شخصیت بتمن است که یک فرد خورده است. او اصول خود را زیر پا گذاشت و به بدترین شخصیت تبدیل شد.

Batman Who Laughs جزء قوی ترین شرور های بتمن که یک تهدید برای دنیا هستند ، قرار می‌گیرد که نیروهای دیگری بر روی آن تثیر گذار هستند؛ اما او شخصیتی است که تهدید بزرگی برای چندجهانی نیز می‌باشد. رویدادهای سری کمونیتال موجب بازنویسی مؤثر دی‌ سی‌ یو شده است. نسخهٔ بتمن که همچنین خصوصیات جوکر را دارد، به نظر می‌رسد خطرناک‌ترین بتمنی بوده که وجود دارد و دارای پتانسیل بی‌نهایت و تجسم آشوبی بی‌پروا می‌باشد.

Barbatos

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند
قوی ترین شرور های بتمن که یک تهدید برای دنیا هستند

داستان این شخصیت از آن جایی شروع شد که بروس وین خفاشی را از پنجرهٔ خود دید، در واقع تصویر بارباتوس بود که از دیمونولوژی واقعی می‌آید. بارباتوس، یک اهریمن جهنمی است، پادشاه شیطانی که با تاریکی و فضیلت معامله می‌کند.

خدای خفاش‌های دی‌سی، مانند اژدهایی می‌باشد که می‌تواند جهان را به پایان برساند که برای از بین بردن جهان‌های فاسد خلق شده بود. بتمن بطور ضروری از سنین جوانی انتخاب نشده بود؛ اما بارباتوس شباهت‌هایی در نشانه‌های آن‌ها را مشاهده کرد و از او برای رسیدن به اهداف تباه خود استفاده کرده است. با مواجه شدن بارباتوس با بتمن، داستان بتمن شروع می‌شود که قدرت‌های بروس وین را برای هواداران به اثبات می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *