بهترین کمیک های ترسناک بتمن از نگاه سایت فیگار

برخی از داستان های مصور بتمن بسیار ترسناک هستند که باعث وحشت زدگی شما می شود. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های ترسناک بتمن را معرفی کنیم.

بتمن یک قهرمان همه کاره در دنیای DC بوده که در بهترین کمیک های ترسناک بتمن با همه چیز از شرورهای فوق العاده گرفته تا موجودات ماوراء طبیعی مبارزه می‌کند. در تاریخ بیش از 80 ساله بتمن از دی سی، قهرمان با پذیرفتن زیرژانرهای مختلف در کمیک‌ها ثابت کرده که همه کار از دست آن می‌آید. بسیاری از افراد به‌طور قابل‌توجهی با کاپرهای سطح خیابان کارآگاه تاریکی آشنا هستند؛ اما او چندین داستان چشمگیر با موضوع ترسناک دارد. این سری‌ها از mainline canon گرفته تا پیوستگی‌های متناوب DC که برخی از آن‌ها اختراعی را شامل می‌شوند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های ترسناک بتمن

  • برترین کمیک های ترسناک بتمن

در ادامه قرار است چند تا از بهترین کمیک های ترسناک بتمن را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
بهترین کمیک های ترسناک بتمن

با توجه به فضای غم انگیز شهر گاتهام و گالری سرکشان بتمن از شرورهای شنیع، ژانر ترسناک به همان اندازه که جنایت نوآر واقعی است با دنیای بتمن مطابقت دارد. Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth یکی از بهترین کمیک های ترسناک بتمن است، در حالی که The Black Mirror یک موفقیت وحشتناک در زمان معاصر است.

Arkham Asylum: A Serious House On Serious Earth

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
پرطرفدارترین کمیک های ترسناک بتمن

کار گرانت موریسون در مورد بتمن به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است، اما Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth جزء برترین کمیک های ترسناک بتمن است. در کنار هنرمند دیو مک کین، آرکام آسیلو می‌بیند که جوکر باعث شورش جمعی در زندان می‌شود. The Caped Crusader وارد می‌شود تا آن را سرکوب کند؛ اما داستان در خط زمانی وحشتناک در روان پیچیده زندانیان و خود بتمن فرو می‌رود. Arkham Asylum یک ترس روانی خالص را به شما خواهد داد که بتمن را در موقیعت بسیار آسیب پذیر نشان می‌دهد. به همین ترتیب، ترکیب مک‌کین از نقاشی و آثار هنری الهام‌گرفته از فوتورئالیسم، این کتاب را به غم انگیز ترین و ترسناک ترین داستان تبدیل می‌کند.

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

Batman & Dracula Trilogy

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
خواندنی ترین کمیک های ترسناک بتمن

شوالیه تاریکی برمی‌گردد جزء پرطرفدارترین کمیک های ترسناک بتمن است و محبوب‌ترین کمیک او با خط زمانی متناوب باشد؛ اما سه‌گانه بتمن و دراکولا یکی از موفقیت‌های اولیه دی‌ سی در Elseworlds بود. سریال داگ مونچ و کلی جونز، شوالیه تاریکی را به مظهر نماد او تبدیل می‌کند؛ زیرا تبدیل شدن به یک خون آشام تنها راه شکست کنت دراکولا است. با توجه به موتیف شخصیت و برچسب Elseworlds که فرصت‌های جدیدی را برای داستانی خلاق باز می‌کند، ترکیب بتمن با وحشت ماوراء طبیعی کلاسیک اجتناب‌ناپذیر بود. همانطور که طرفداران انتظار دارند، این داستان خونین و وحشتناک است که یک چرخش تازه مانند برام استوکر را در conventional Batman canon ایجاد می‌کند.

Arkham Asylum: Living Hell

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
برترین کمیک های ترسناک بتمن

پناهگاه بدنام Arkham گاتهام به طور شگفت انگیزی یک محیط عالی برای کمیک‌های ترسناک بتمن است. Arkham Asylum: Living Hell دان اسلات و رایان سوک، اندکی از داستان اصلی عقب مانده است و ساکنان ترسناک این مرکز را از دیدگاه وارن وایت به نمایش می‌گذارد. A Serious House on Serious Earth یک تصویر سازی منحصر به فرد است؛ اما Living Hell به خوبی به سمت رویکرد “خانه وحشت” به Arkham متمایل می‌شود.

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

Damned

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
بهترین کمیک های ترسناک بتمن

بلک لیبل جایگاه خود را به عنوان جانشین دنیای دیگر دی سی تثبیت کرد و برایان آزارلو و لی برمجو در مسیری تاریک جاه طلبانه حرکت کردند. در تداومی که جوکر می‌میرد، بتمن از خواب بیدار می‌شود و مرگ خود را به یاد نمی‌آورد و برای حل این پرونده تکان دهنده به کمک قهرمانان ماوراء طبیعی دی سی نیاز دارد. Damned لحن و مضامین ترسناک ماوراءالطبیعه و روانشناختی منسجم و ظالمانه ای را حفظ می‌کند و به درون فرورفتگی‌های تلخ ذهن بروس می‌پردازد. در این میان، افرادی مانند جان کنستانتین، زتانا، اتریگان شیطان و Swamp Thing فضای ترسناک داستان را تکمیل می‌کنند.

Dark Knight, Dark City

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
پرطرفدارترین کمیک های ترسناک بتمن

The Riddler یکی از سرکش‌های نمادین بتمن است که در خواندنی ترین کمیک های ترسناک بتمن حضور دارد، به‌خاطر شخصیت عجیب و غریب و داشتن وسواس فکری‌ برای بهترین کارآگاه جهان از نظر هوش شناخته شده است. با این حال، پیتر میلیگان و شوالیه تاریکی، شهر تاریکی کیرون دوایر، شخصیت شرور رنگارنگ را در نوری تیره‌تر ترسیم می‌کنند. این داستان بتمن، شوالیه تاریکی، شهر تاریکی و ریدلر را نشان می‌دهد که در تلاش برای کشتن قهرمان، در حال غرق شدن به مراتب شوم‌تر است و یک دنباله خونین در راه باقی می‌گذارد. این قوس داستانی وحشت کیهانی را با افسانه‌های بتمن ترکیب می‌کند؛ زیرا این شرور یک هیولا الدریچ را احضار می‌کند تا از او برای شکست دادن بتمن استفاده کند.

بهترین کمیک های بتمن

Gothi

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
خواندنی ترین کمیک های ترسناک بتمن

Legends of the Dark Knight برخی از برترین کمیک های ترسناک بتمن دهه 90 را تولید کردند و موریسون استعدادهای خود را در آن به کار برد. در کنار هنرمند باسابقه کلاوس جانسون، گوتیک یک قوس اولیه بود که در آن موجودی وحشتناک شاهد کشتار در دنیای مردگان گاتهام بود. رهبران اوباش شهر در حال ترور هستند و جرأت می‌کنند برای کمک به بتمن مراجعه کنند؛ اما چیزی که داستان را جذاب‌تر و بی‌نهایت تاریک‌تر می‌کند، افشاگری گذشته تاریک بروس وین است. چیزی که به عنوان یک پرونده در سطح خیابان شروع می‌شود، به یک داستان ترسناک تبدیل می‌شود که در فولکلور مذهبی پنهانی می‌کاود.

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

The Cult

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
بهترین کمیک های ترسناک بتمن

جیم استارلین یکی از بزرگترین خطوط داستانی برجسته در افسانه‌های بتمن را در مرگ در خانواده نوشته است. همچنین به جیسون تاد فرصت می‌دهد تا در نقش The Boy Wonder بدرخشد. صحنه‌های خشونت‌آمیز در سطح اسلشر شرکای بلک فایر، نوعی داستان آزاردهنده بتمن را ایجاد می‌کند. در همین حال، ترس ماوراء الطبیعه پیش بینی شده در بنیه و ریشه‌های بلک فایر، The Cult را پیشگویی خواهد کردو

The Black Mirror

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
برترین کمیک های ترسناک بتمن

در پیشبرد New 52، اسکات اسنایدر با هنرمندان Jock و Francesco Francavilla برای The Black Mirror همکاری کرد. در غیاب بروس وین، در حالی که Batman Incorporated را در خارج از کشور تاسیس می‌کند، دیک گریسون نقش نگهبان گاتهام را دارد که در حین انجام وظیفه یک سری پرونده‌های مرموز و وحشتناک را بر عهده می‌گیرد. این داستان کمیکی کارآگاهی مجموعه‌ای از تریلرهای رازآلود را با هم ترکیب می‌کند که عناصر ترسناک بدن را برای تأکید بر فضای دلخراش در خود جای داده است. این بهترین نمونه از یک کمیک وحشیانه بتمن بوده که جنایی و نوآر را با وحشت ترکیب می‌کند. علاوه بر این، دیک گریسون چشم اندازی منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Haunted Knight

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
پرطرفدارترین کمیک های ترسناک بتمن

جف لوب و تیم سیل بیشتر به خاطر آثار کلاسیک مورد احترامشان یعنی هالووین طولانی و پیروزی تاریکی شناخته می‌شوند؛ اما شوالیه خالی از سکنه راه را برای آن‌ها هموار کرد. این گلچین به عنوان ویژه هالووین برای Legends of the Dark Knight، با بتمن که به مجموعه‌ای از سوء استفاده‌های گالری شرور خود می‌پردازد، سرچشمه می‌گیرد. شوالیه خالی از سکنه از قالب داستان سرایی آنتولوژیک خود استفاده فوق العاده‌ای می‌کند که جزء پرطرفدارترین کمیک های ترسناک بتمن می‌باشد که با نوشته‌های لوب و هنر سیل که لحن وهم انگیزی را ایجاد می‌کند. یکی از نکات برجسته، رویکرد A Christmas Carol است که نشان می‌دهد چگونه بتمن با هالووین و کریسمس هماهنگی یکپارچه‌ای دارد.

The Mad Monk

بهترین کمیک های ترسناک بتمن
خواندنی ترین کمیک های ترسناک بتمن

دوران طلایی کمیک‌ها، نسخه‌ای تلخ‌تر و خواندنی ترین کمیک های ترسناک بتمن را قبل از شروع دهه‌های 50 و 60 شاهد بودیم. در حالی که حتی آن داستان‌ها با استانداردهای امروزی کاملاً قدیمی به نظر می‌رسند، بتمن و راهب دیوانه مت واگنر یک مدرن‌سازی فوق‌العاده از این خون‌آشام است. داستان بیشتر کاتالوگ بتمن واگنر مربوط به سال‌های اولیه این قهرمان است و راهب دیوانه برداشتی سرگرم کننده از اولین برخورد او با ماوراء طبیعی می‌باشد. این سریال روح دوران طلایی را به تصویر می‌کشد که با ظاهری مدرن است. به همین ترتیب، فرقه خون آشام یک آنتاگونیست مناسب برای یک کپر ترسناک به سبک پالپی است.

بهترین کمیک های بتمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ترسناک بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

در کدام یک از کمیک های بتمن ریدلر حضور پیدا کرده است؟

Dark Knight, Dark City


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *