بازخوانی جنجالی محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین ؛ رقص کردی بحرانی و محسن کیایی

بازخوانی جنجالی محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین بسیار خبرساز شد. در ادامه با بازخوانی اهنگ نوش افرین و رقص کردی محمد بحرانی همراه فیگار بمانید.

“صداتو” یک سریال تلویزیونی به کارگردانی حامد جوادزاده است که در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصولی از کشور ایران است و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو قرار دارد. در این سریال، بازیگرانی همچون محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله حضور دارند. در ادامه فیلم خواندن محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین را ببینید.

بازخوانی جنجالی محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین

محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین خواند

سازندگان برنامه می‌گویند که “صداتو” یک مسابقه استعدادیابی موسیقی به روش متفاوت و نوآورانه است و تجربه‌ای متفاوت از مسابقات مشابه در جهان و ایران ارائه می‌دهد. در این مسابقه، استعدادهای موسیقی به مخاطبان نمایش داده می‌شود، اما نباید آن را با نسخه‌های جهانی خوانندگی و موسیقی یا برنامه‌های داخلی دیگر برای کشف استعدادهای موسیقی مقایسه کرد. “صداتو” در واقع بیشتر از یک مسابقه استعدادیابی، یک برنامه معمایی است.

بازخوانی جنجالی محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین

فیلم خواندن محمد بحرانی وسط برنامه صداتو از نوش آفرین

مسابقه موزیکال و معمایی “صداتو” ویژگی مهمی دارد؛ بینندگان این برنامه در مسابقه فعالیت می‌کنند و شرکت کنندگان جوایزی دریافت می‌کنند.

ویدئو بازخوانی محمد بحرانی وسط برنامه صداتو از نوش افرین :

قالب معمایی و موزیکال این برنامه آن را از سایر تولیدات مشابه در این حوزه متمایز می‌کند. “صداتو” از طریق فضای موزیکال و معمایی که در آن قرار دارد، قصد دارد تا اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیزی را برای مخاطبان و کمک کنندگان مسابقه به ارمغان بیاورد.

رقص کردی گروهی در برنامه صداتو پخش از فیلیمو

رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو با آهنگ کردی جلب توجه کرد! ویدیوی رقص کردی گروهی در برنامه صداتو را در ادامه ببینید:

اولین ویدیو از رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو


دومین ویدیو از رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو


سومین ویدیو از رقص محسن کیایی و محمد بحرانی در صداتو

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازخوانی جنجالی محمد بحرانی وسط برنامه از نوش افرین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *