بررسی امکانات و ویژگی های هتل مرمر قزوین با ایران هتل آنلاین

انتخاب هتل و اقامتگاه در سفر به قزوین یکی از چالش‌برانگیزترین موارد برای مسافران است. در شهر تاریخی قزوین هتل ها و مراکز اقامتی گوناگونی با خدمات و امکاناتی عالی به چشم می‌خورد و این موضوع انتخاب محل اقامت را برای مسافران سخت می‌کند. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های قزوین اقامت داشته باشید، بدون شک هتل مرمر قزوین یکی از بهترین هتل های 4 ستاره این شهر است.

قزوین مهد خوشنویسی کشورمان با پیشینه‌ای کهن، یکی از شهرهای تاریخی ایران بشمار می‌رود. ازآنجایی‌که این شهر در دوران صفویه به مدت 57 سال پایتخت ایران بوده، دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است که قدمت برخی از آن‌ها به 7 هزار سال قبل برمی‌گردد. قدمت طولانی و ارزش تاریخی قزوین، باعث شده این شهر همواره موردتوجه گردشگران قرار بگیرد.

در میان هتل‌ها و اقامتگاه‌ های متنوع قزوین، هتل مرمر با ارائه خدمات و امکانات عالی با استقبال بی‌نظیر مسافران روبه‌رو شده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم این هتل را از جنبه‌های مختلف موردبررسی قرار دهیم.

تاریخچه هتل مرمر قزوین

هتل مرمر به‌عنوان یکی از هتل های باسابقه قزوین معرفی می‌شود؛ این هتل در سال 1374 به هدف میزبانی از گردشگران در قلب شهر زیبای قزوین فعالیت خود را آغاز نمود. بااینکه سال‌های نسبتاً زیادی از تأسیس هتل مرمر می‌گذرد، اما خبری از محیط قدیمی با امکانات فرسوده نیست؛ چراکه این هتل در سال 1394 به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات و نوسازی امکانات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت، پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

اولین چیزی که در هتل مرمر قزوین توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند، معماری فوق‌العاده زیبای ساختمان هتل است. معماری تلفیقی سنتی و مدرن، به همراه سنگ‌های مرمر به‌کاررفته جلوه بسیار زیبایی را به بنای هتل بخشیده است. همچنین با تاریک شدن هوا، نورپردازی‌های ساختمان شکوه و زیبایی هتل مرمر را دوچندان می‌کند.

 

معرفی واحدهای اقامتی هتل مرمر

هتل مرمر در 7 طبقه حدود 48 واحد اقامتی شیک و مجهز را درون خود جای‌داده است که این واحدهای اقامتی در طبقات دوم تا چهارم پراکنده‌شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل مرمر بر اساس متراژ و ظرفیت به چند دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اتاق های دوتخته برای یک نفر

اگر به‌صورت انفرادی به قزوین سفر کرده‌اید، اتاق های دوتخته هتل مرمر، واحدهای اقامتی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما خواهند بود. این اتاق‌ها به‌تمامی امکانات رفاهی مجهز هستند و شما می‌توانید برای هرچند روز در این واحدها، اقامت داشته باشید. توجه داشته باشید، قابلیت نفر اضافه در این اتاق‌های دوتخته وجود ندارد.

اتاق های دوتخته دبل

اتاق‌های دوتخته دبل همان‌طور که از نامش پیداست، دارای یک تختخواب دونفره می‌باشد. این واحدهای اقامتی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که ظرفیت 2 مهمان بزرگسال و 1 خردسال نیز دارند.

اتاق های دوتخته توئین

این واحدهای اقامتی شامل دو تختخواب یک‌نفره می‌باشد. در اتاق‌های دوتخته توئین امکان اقامت 2 مهمان بزرگسال به همراه 1 کودک وجود دارد. توجه داشته باشید درصورتی‌که کودک بین 0 تا 5 سال باشد هزینه اقامت او به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود.

سوئیت برای دو نفر

سوئیت‌های هتل مرمر معمولاً از فضای بزرگ‌تر و دل‌بازتری برخوردار هستند و همچنین مجهز به وان و جکوزی می‌باشند. در سوئیت‌های دونفره امکان اقامت 2 مهمان بزرگسال به همراه 1 کودک وجود دارد. در نظر داشته باشید، این واحدهای اقامتی قابلیت یک سرویس اضافه به‌صورت تشک دارند.

اتاق های سه تخته

اتاق های سه تخته هتل مرمر با ظرفیت 3 مهمان بزرگسال، 1 کودک و همچنین سرویس اضافه گزینه خوبی برای اقامت‌های خانوادگی می‌باشد.

سوئیت برای سه نفر

بزرگ‌ترین واحدهای اقامتی هتل مرمر را به سوئیت‌های سه‌نفره اختصاص داده‌شده است که از امکاناتی نظیر جکوزی و وان نیز برخوردار هستند. این واحدهای اقامتی دارای ظرفیت 3 مهمان بزرگسال و 1 خردسال می‌باشد. در ضمن قابلیت 2 سرویس اضافه به‌صورت تشک در سوئیت‌های سه‌نفره وجود دارد.

 

امکانات واحدهای اقامتی هتل مرمر

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از رزرو هتل می‌بایست به آن دقت کنید، خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل موردنظر است. هتل مرمر ضمن اتاق‌های شیک و تمیز، امکانات بسیاری خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. قطعاً شما با رزرو هتل مرمر قزوین اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

توجه داشته باشید، اقامت در هتل مرمر همراه با وعده صبحانه است به این معنی که ما هرکدام از اتاق های هتل مرمر را رزرو کنید با وعده صبحانه به‌صورت رایگان پذیرایی خواهید شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب واحدهای اقامتی هتل مرمر امنیت عالی اتاق‌ها می‌باشد. امکانات پیشرفته‌ای همچون درب کارتی هوشمند و وجود صندوق امانات در اتاق، امنیت شما و وسایل ارزشمندتان را تضمین می‌کند.

از دیگر امکانات واحدهای اقامتی هتل مرمر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال
  • تلویزیون
  • مبلمان
  • میز کار
  • کمد لباس
  • تلفن و اینترنت
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی
  • لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، خمیردندان، حوله و سشوار)
  • و…

 

امکانات عمومی هتل مرمر

امکانات عمومی هتل مرمر

همان‌طور که گفتیم هتل مرمر ازجمله بهترین هتل های 4 ستاره قزوین بشمار می‌رود؛ بنابراین مسافران از امکانات این هتل انتظار بالایی خواهند داشت. بدون شک هتل مرمر با ارائه امکانات بسیار عالی توانسته رضایت مهمانان را جلب کند و اقامت خوشی را برای آن‌ها رقم بزند.

پارکینگ

شما با اقامت در هتل مرمر قزوین دیگر دغدغه جای پارک نخواهید داشت؛ چراکه این هتل برای رفاه حال مسافران، در محدوده اقامتگاه پارکینگی را فراهم کرده است. شما می‌توانید، با خیال راحت می‌توانند در طول اقامت ماشینشان را در پارکینگ هتل پارک کنند.

سالن همایش و کنفرانس

اگر به‌منظور برگزاری همایش یا جلسه به شهر قزوین سفر کرده‌اید و به دنبال مکانی برای برگزاری همایش یا کنفرانس هستید، جالب است بدانید در هتل مرمر یکی از بهترین سالن‌های قزوین واقع‌شده است. شما می‌توانید با رزرو سالن همایش هتل مرمر، صفر تا صد مراسمات خود را به این هتل بسپارید.

سالن تشریفات

یکی دیگر از سالن‌های هتل مرمر، سالن تشریفات است. این سالن با ظرفیت تا 600 نفر و همچنین امکاناتی نظیر سفره عقد، سالن غذاخوری، پرژکتور، نورپردازی، میز و صندلی و… گزینه خوبی برای برگزاری جشن‌ها و ضیافت‌های شما خواهد بود.

لاندری

ممکن است در طول اقامت لباس‌هایتان کثیف بشود و نیاز به شستشوی داشته باشند؛ در این شرایط کافیست لباس‌های کثیف خود را تحویل خشک‌شویی هتل دهید و لباس تمیز و اتوکشیده تحویل بگیرید.

سایر امکانات هتل مرمر قزوین

 

از دیگر امکانات هتل مرمر قزوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی
  • نمازخانه
  • آسانسور
  • اتاق ویژه سیگاری‌ها
  • اتاق چمدان
  • خدمات تور
  • خدمات عروس
  • پذیرش 24 ساعته
  • ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه
  • و…

 

رستوران و کافی‌شاپ هتل مرمر

همان‌طور که گفتیم، اقامت در هتل مرمر قزوین همراه با وعده صبحانه است اما دیگر وعدهای غذایی در این هتل سرو نمی‌شود. البته نگران نشوید، رستوران هتل مرمر این مشکل را حل کرده است و دیگر لازم نیست برای صرف غذا از محل اقامت خود دور شوید.

رستوران هتل مرمر واقع در طبقات اول و دوم در فضایی دنج و آرام با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت پذیرای شما خواهد بود.

در طبقه همکف هتل کافی‌شاپی به چشم می‌خورد که در آن انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

 

موقعیت مکانی هتل مرمر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده مسافران در سفر به قزوین، هتل مرمر را برای اقامت انتخاب کنند، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. این هتل با دسترسی آسانی را به سایر جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر فراهم کرده است. اگر هدفتان از سفر به قزوین به تفریح و گشت‌وگذار در این شهر است با اقامت در هتل مرمر تنها طی کردن مسیری کوتاه به جاذبه های شهر خواهید رسید.

 

نزدیک‌ترین جاذبه های گردشگری به هتل مرمر قزوین

 

اگر در سفر به قزوین هتل مرمر را برای اقامت انتخاب کردید، بهتر است قزوین گردی را از جاذبه های گردشگری نزدیک به محل اقامتتان آغاز کنید. در ادامه نزدیک‌ترین جاذبه های گردشگری قزوین به هتل مرمر را معرفی خواهیم کرد.

آرامگاه حمدالله مستوفی

آرامگاه حمدالله مستوفی یکی از بناهای تاریخی شهر قزوین می‌باشد. این بنای تاریخی با قدمتی بیش از 700 سال، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. حمدالله مستوفی از افراد متفکر و مهم زمان ایلخانیان بوده که به خاطرشان و منزلت ایشان یادبودی در قزوین برای وی ساخته شد.

فاصله هتل مرمر تا آرامگاه مستوفی: 15 دقیقه پیاده‌روی

کاخ چهل‌ستون

با شنیدن اسم چهل‌ستون ممکن است به یاد چهل‌ستون اصفهان بیفتید؛ اما جالب است بدانید چهل‌ستون قزوین یکی از معروف‌ترین و محبوب‌‌ترین جاذبه های تاریخی این شهر است. این بنای تاریخی در 951 هجری قمری در دوران شاه‌تهماسب صفوی در قزوین ساخته شد.

این عمارت دوطبقه به سبک معماری ایرانی ساخته‌شده است که نقاشی‌های دیواری، زیبایی این عمارت را دوچندان کرده است. این بنای تاریخی امروزه به موزه خوشنویسی تبدیل‌شده است و در آن آثار ارزشمند خوشنویسی به نمایش گذاشته‌شده است.

فاصله هتل مرمر تا کاخ چهل‌ستون: 7 دقیقه رانندگی

سرای سعدالسلطنه

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی قزوین که در سفر به این شهر نباید فرصت بازدید از این بنای تاریخی را از دست بدهید، سرای سعدالسلطنه است. این بنای تاریخی در اواخر دوره ناصرالدین‌شاه به دستور حاکم وقت قزوین بنا شد. سرای سعدالسلطنه در گذشته به‌عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای شهری ایران و قزوین شناخته می‌شد، اما در حال حاضر با اضافه شدن چندین رستوران، کافه، غرفه صنایع‌دستی و… به یکی از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری قزوین تبدیل‌شده است.

فاصله هتل مرمر هتل سرای سعد السلطنه: 10 دقیقه رانندگی

 

جمع‌بندی

اگر در سفر به قزوین به دنبال اقامتی راحت و آرام هستید، قطعاً هتل 4 ستاره مرمر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این هتل با ارائه خدمات و امکانات رفاهی و همچنین موقعیت مکانی مناسب انتظار مسافران را از یک اقامتگاه عالی برآورده می‌کند.

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *