تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 مشخص شد ؛ تریلر و گیم پلی

به تازگی تریلر و گیم پلی بازی Dragon’s Dogma 2 منتشر شد و طی آن تاریخ انتشار بازی اعلام گردید. این بازی قدرت موتور بازی‌سازی RE Engine شرکت کپکام را به تصویر می‌کشد.

بازی عقیده اژدها 2 (Dragon’s Dogma 2) دنباله بازی Dragon’s Dogma در سال 2012 است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم. طبق اخبار منتشر شده، نقشه Dragon’s Dogma 2 چهار برابر نقشه نسخه قبلی خواهد بود و شاهد قدرت موتور بازی‌سازی RE Engine هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار و گیم پلی بازی Dragon’s Dogma 2

کمپانی کپکام اعلام کرد که در این بازی، مردم هر قلمرو لباس‌های خاص خود را دارند و رسوم آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. دو پادشاهی را در بازی شاهد هستیم که یکی از آن‌ها Arisen نام دارد که پادشاهی انسان‌ها است و دیگری با نام Battahl، پادشاهی جانوران را تشکیل می‌دهد. شما در این بازی می‌توانید نژاد شخصیت خود را به صورت دلخواه تعیین کنید و قابلیت‌های شخصیت به انسان یا جانور بودن شما بستگی دارد.

بازی Dragon’s Dogma 2 در سبک اکشن و نقش آفرینی ساخته شده و در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. همچنین گیم پلی Dragon’s Dogma 2 توسط کپکام منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه جدید بازی Dragon’s Dogma چیست؟ آیا از طرفداران این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *