اسپین آف جدید سریال The Boys در دست ساخت قرار دارد

سریال پسران (The Boys) یکی از پرطرفدارترین آثار شبکه آمازون است که اخیراً خبر ساخت اسپین آف جدید سریال The Boys منتشر شد.

به گزارش فیگار و به نقل از ورایتی: آمازون در حال توسعه یک سریال اسپین‌آف به زبان اسپانیایی از سریال محبوب ابرقهرمانی «The Boys» است که داستان آن در شهر مکزیکو جریان دارد و جزئیات دقیق داستان هنوز مشخص نیست. این مجموعه جدید، «The Boys: Mexico» نام دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اسپین آف جدید سریال The Boys ساخته می‌شود

سریال The Boys: Mexico توسط شرکت‌های تلویزیونی سونی و استودیوهای آمازون تولید خواهد شد و «گرت دانت آلکوسر» (Gareth Dunnet Alcocer) نویسندگی این سریال را بر عهده دارد. از سوی دیگر، «اریک کریپکی» (Erik Kripke)، «ست روگن» (Seth Rogen)، «اوان گولدبرگ» (Evan Goldberg) و «جیمز ویور» (James Weaver) از شرکت «Point Grey Pictures»، «نیل اچ. موریتز» (Neal H. Moritz) و «پاوون شتی» (Pavun Shetty) از شرکت «Original Film» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال حضور دارند.

اسپین آف جدید سریال The Boys

اگر پروژه به جلو برود، این سومین سریالی خواهد بود که در دنیای «The Boys» که فصل چهارم آن در سال 2024 پخش خواهد شد، تولید می‌شود. اخیراً «Prime Video» فصل اول سریال «Gen V» را منتشر کرد که داستان یک دانشگاه برای ابرقهرمان‌ها که توسط شرکت Vought International اداره می‌شود را روایت می‌کند.

این سریال در تاریخ 29 سپتامبر به انتشار رسید و در ماه اکتبر برای فصل دوم تمدید شد. قبل از این، «Prime Video» سریال انیمیشنی «The Boys Presents: Diabolical» را پخش کرد که شامل هشت داستان مستقل بود و بازیگران متعددی از «The Boys» نقش‌های خود را در این سریال ایفا کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسپین آف جدید سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *