تنها به دنبال کسانی هستیم که قصد کرده‌اند مغز خود را منفجر نکنند!

راستش را بخواهید بازی برای امثال من بیشتر شبیه درست کردن صدا خفه کن تفنگ است، بیشتر صدایی که شلیک گلوله ایجاد می‌کند در اثر انبساط گازهاست. گلوله صدای زیر قابل شنیدنی هم تولید می‌کند که به خاطر حرکت بسیار سریعش است. برای خفه کردن صدا، فقط باید تعداد زیادی سوراخ داخل لولهٔ تفنگ ایجاد کرد. این کار به گازها اجازهٔ خروج می‌دهد و این‌طوری سرعت گلوله به کمتر از سرعت صوت می‌رسد. اما حقیقت این است که اگر سوراخ‌ها را درست مته نکنید تفنگ در دستتان منفجر می‌شود. بازی هم همینطور است اگر راه حلی برای تمرکز بیشتر و زنده ماندن پیدا نکنید، به احتمال زیاد بازی خود را حذف میکنید شاید هم گوشی و در نهایت مغز خود را منفجر کنید.

مغز خود را منفجر نکنید!

تنها به دنبال کسانی هستیم که قصد کرده اند در بازی برنده شوند. این مطلب، صرفا برای گیمرهای نوشته شده است که قصد کرده اند هیجان ناشی از تجربه بازی شان را تا چندین برابر افزایش دهند، آنهایی که میدانند بعد از تجربه یک شب برنده شدن در بازی، صدای دنیای واقعی در گوششان پایین می آید. دیگر هیچ چیز کفرشان را در نمی آورد. حرف شان حجت است. حتی اگر بقیه قانون شکنی کنند یا سین جیم شان کنند، که راه موفقیت شان چیست باز هم اعصاب شان خرد نمی شود.

 

 خفه کردن صدا (چه تفنگ باشد، چه صداهای مغزتان!)

 

این مسئله را روشن کردیم که برای خفه کردن صدا (چه تفنگ باشد، چه صداهای مغزتان!)، فقط باید تعداد زیادی سوراخ ایجاد کرد. این کار به گازها (افکار) اجازهٔ خروج می‌دهد و این‌طوری سرعت گلوله (فکر کردن) به کمتر از سرعت صوت می‌رسد. اما حقیقت این است که اگر سوراخ‌ها را درست مته نکنید تفنگ (مغزتان) منفجر می‌شود. اما پرسش اساسی این است که چطور این کار را انجام دهیم ؟ و نکته مهم تر اینکه از کجا متوجه شویم این سوراخ ها برای خروج گاز های سمی در کجا ایجاد کنیم تا خود را منفجر نکنیم؟

 

سوراخ های درستی ایجاد کنید!

 

به یاد می آورم چند سال پیش یکی از دوستان قدیمی ام گفت، سعی کن هیچوقت به یک خرس قطبی فکر نکنی، چون به طرز عجیبی میبینی اون لعنتی مدام میاد توی ذهنت، مغز همین است، ساختار عجیبی دارد به هرچیزی که قصد کرده ای فکر نکنی مثل چسب خودش را به دیواره های توی مغزت میچسباند و درست در بدترین زمان ممکن به تو هجوم می آورد، پس به نظر می رسد که تنها راه خفه کردن صداهای مزاحمی که بی وقفه در جریان بازی برایتان هزار دلیل برای باخت می آورند، نیاز به یک مته تیز و جای دقیقی برای سوراخ دارید.

 

موجوجم مته و جای سوراخ را به شما نشان می دهد!

 

حالا در بین این مشکلات موجوجم راه حل جالبی را به وجود آورده است. موجوجم مته و جای سوراخ را به شما نشان می دهد! جم و سیپی و دیگر ارزهای درون بازی نقش مته و جای سوراخ ها را در بازی دارند، وقتی از شر افکار شکست خورده تان در بازی راحت نمی شوید میتوانید با خرید این ارزها ( سی پی کالاف، جم فری فایر، جم کلش اف کلنز و …) سوارخ هایی در مغزتان برای خروج این افکار سمی ایجاد کنید. شما خواهید توانست از سایت های معتبر ایرانی یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و محصولات خود را با تعرفه های گوناگونی به فروش می رسانند همکاری کنید و این محصولات را خریداری کنید.

لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از خرید باید پکی که مد نظر دارید را انتخاب کنید،  پس از نهایی شدن انتخاب و پرداخت هزینه، شخص ارائه دهنده خدمات، از شما اطلاعاتی می خواهد تا برای خرید به اکانتتان وارد شود و پس از خرید پیامک تکمیل سفارش به شماره تان تلفن تان ارسال می شود. فکر میکنم حالا متوجه میشوید که موجوجم چرا تنها به دنبال کسانی هست که قصد کرده اند مغز خود را منفجر نکنند!

نکته: روش فوق روش خرید سی پی از سایت معتبر و با سابقه موجوجم است!

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *