تمامی سینماها امروز پنجشنبه تعطیل هستند

پس حادثه ناگوار در کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران، خبر تعطیلی سینماها در 14 دی 1402 را اعلام کرد.

اخیراً یک حادثه ناگوار تروریستی در شهر کرمان رخ داد و به مرگ تعداد زیادی از هموطنان منجر شد. در پی این حادثه وحشتناک عزای عمومی اعلام شد و اخیراً محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران، سینماهای سطح کشور در تمامی سانس‌ها را روز پنجشنبه 14 دی 1402، تعطیل اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعطیلی سینماها در 14 دی 1402

به دلیل شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان در عملیات تروریستی در شهر کرمان، تمامی سالن‌های سینما در روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه تعطیل خواهند بود. این تصمیم در جهت اعلام عزای عمومی توسط هیأت دولت و نیز به‌منظور همدردی با خانواده‌های عزادار گرفته شد.

تعطیلی سینماها

محمدرضا صابری، دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران، در این باره اظهاراتی داشته و بیان کرده است که تمامی سانس‌ها و فیلم‌های در حال پخش در این روز در تمامی سالن‌های سینما تعطیل خواهند بود. این تصمیم به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و عزاداران این رویداد ناگوار اعلام شد.

همچنین، صابری تأکید کرده که این تعطیلی شامل تمامی فیلم‌هایی است که در حال پخش در سینماها هستند و به منظور احترام به اعلام عزای عمومی و ابراز همدردی با این حادثه ناراحت‌کننده سینماها تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی سینماها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *